بانک 118
اطلاعات آرایشگاه های زنانه تهران
قیمت محصول : 2,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعاتی آرایشگاه های زنانه تهران شامل اطلاعات تماس 11885 آرایشگاه زنانه در تهران می باشد. این بانک اطلاعاتی در قالب یک فایل پی دی اف با حجم 5 مگابایت ارائه می شود که 11885 رکورد با اطلاعات کامل در آن آورده شده است. منبع شماره تلفن های این بانک اطلاعاتی، سایت های نیازمندی، روزنامه ها و مجلات و همچنین شرکت های حوزه آرایش و بهداشت در این شهر می باشد.

اطلاعات آرایشگاه های زنانه تهران

بانک اطلاعاتی چیست؟

بانک های اطلاعاتی که با عنوان “لیست مشاغل” نیز می توان از آن نام برد، یک مجموعه در قالب عموما یک فایل اکسل است که به صورت دسته بندی شده، اطلاعاتی در مورد یک یا چند موضوع را که شامل اطلاعات تماس آنها است ارائه می کند.

در ادامه معرفی لیست مشاغل و بانک های اطلاعاتی همچنین باید به این نکته اشاره نمود که لیست های مشاغل شامل کسب و کار های مختلفی می شود که از جمله آنها می توان به مشاغل در حوزه های مهندسی، ساختمان، مشاغل خدماتی، شرکت های اداری، اقتصادی، اماکن مختلف مانند بیمارستان ها، مطب ها و اصناف گوناگون و متنوع اشاره نمود.

بانک اطلاعاتی آرایشگاه های زنانه تهران

بانک های اطلاعات منابع اطلاعاتی پرکاربردی هستند که می توانند برای فعالیت های مختلف از جمله بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، گسترش حوزه کاری و جذب مشتری و برقراری ارتباط با جامعه مشتریان و … استفاده شوند.

در این قسمت از وب سایت Bank118، شما می توانید برای خرید بانک اطلاعاتی آرایشگاه های زنانه در تهران اقدام کنید. از جمله ویژگی های این نوع بانک اطلاعاتی که شامل اطلاعات آرایشگاه های زنانه تهران می باشد، باید گفت:

  • نوع فایل: پی دی اف
  • حجم: 6 مگابایت
  • پشتیبانی: دارد
  • تعداد رکورد: 1300 عدد
  • تلفن ثابت: دارد
  • تلفن همراه: ندارد
  • آدرس پستی: دارد
  • نام فروشگاه یا مرکز: دارد 
  • نام فرد مسئول: دارد
  • آدرس: دارد
  • وب سایت: ندارد

همانطور که مشاهده می کنید، بانک اطلاعاتی آرایشگاه های زنانه تهران شامل اطلاعات تماس و نام افراد و تلفن آنها است. بنابراین شما می توانید از طریق شماره ثابت آنها، تبلیغات و بازاریابی خود را با کمک این بانک اطلاعاتی به جامعه مشتریان هدف خود اطلاع رسانی کنید. جمع آوری این بانک اطلاعاتی از طریق بخش های مختلفی از جمله روزنامه ها، شرکت های فعال در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، سایت های نیازمندی، مجله های محلی و … انجام شده است.

آپدیت جدید
در آپدیت جدید تعداد 280 عدد شماره همراه مشاغل آرایشگر و اپیلاسیون کار به پکیج اضافه گردید . لازم به ذکر است این 280 عدد شماره همراه بدون خطا و کاملا آپدیت می باشد و تنها شامل شماره همراه مدیریت می باشد .
یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید