بانک 118
پیامک انبوه تبلیغاتی

پیامک انبوه تبلیغاتی

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

اگر قصد ارسال اس ام اس به هزاران نفر داشته باشید، چه کاری باید انجام دهید؟ تصور اینکه موبایل به دست بگیرید و هزاران پیامک را تک به تک ارسال کنید بسیار دردسرساز و امری محال است. در این مقاله قصد داریم درباره پنل پیامک صحبت کنیم و با آن بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

پنل پیامک چیست و چگونه باید از آن استفاده نمود؟

پنل اس ام اس یا پنل پیامک همان امکاناتی است که این روزها بسیاری از افراد برای توسعه کسب و کار خود و ارتباط با مشتریان از آن استفاده می کنند. قصد داریم در این مقاله درباره نحوه کار پنل پیامکی و ارسال و دریافت پیام از طریق آن را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه مقاله حتما با ما همراه باشید.

 

چرا باید از پنل اس ام اس استفاده کنیم؟

تصور کنید قصد ارسال پیامی مهم در یک بازه زمانی مشخصی را در تعداد بالا به مخاطبین خود دارید. چگونه این امر را ممکن خواهید کرد؟ آیا این فکر که صدها گوشی موبایل را در اختیار بگیرید و از آنها برای ارسال اس ام اس استفاده کنید، منطقی است؟ این روزها شرکت ها و افراد دارای کسب و کار برای ارسال پیامک از شیوه دیگری استفاده می کنند. پنل های پیامک یا پنل اس ام اس همان امکاناتی است که می تواند شما را به خواسته تان برساند. با خرید پنل پیامک امکان ارسال هزاران پیامک را در بازه زمانی چند ثانیه خواهید داشت. در اینجا شاید قصد داشته باشید پیامی را از مشتریان خود دریافت کنید، بسیاری از شرکت های پنل اس ام اس می توانند امکان دریافت پیامک را برای شما و مشتریانتان ممکن کنند. دیگر ارسال پیامک های انبوه برای مخاطبین امری محال نیست و نیاز به صرفه هزینه و زمان زیاد نخواهد داشت. پنل های پیامکی به راحتی این کار را انجام خواهند داد.

 

چگونه از پنل پیام استفاده کنیم؟

بعد از خرید پنل پیامک دیگر کار تمام است و شما می توانید به راحتی شروع به ارسال پیامک کنید. پنل اس ام اس قابلیت های بیشماری برای ارتباط بهتر با مخاطبین شما خواهد داشت. ارسال و دریافت پیامک انبوه و دریافت گزارش از مهم ترین ویژگی های پنل های پیامکی است. شما قادر هستید بعد از ارسال هر دوره وضعیت ارسال و دریافت پیامک های خود را مشاهده کنید. همچنین اطلاع از کاربرانی که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی شما ندارند از دیگر قابلیت هایی است که معمولا بدون صرف هزینه، گزارشی مبنی بر برگشت خوردن پیامک های ارسال نشده را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین گزارش هایی همچون ارسال تایید پیامک های دریافت شده توسط مشتریان و ذخیره پیامک های دریافتی از مخاطبین از دیگر ویژگی های مهم پنل های پیامکی است. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

حتما بارها نام پنل پیامکی را شنیده اید، اما شاید تعریف درستی از آن نداشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره اینکه پنل پیامکی چیست و چه کاربردی دارد با شما صحبت کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

پنل پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

پنل پیامکی سرویسی است که در طی دهه های اخیر انقلابی را در حوزه توسعه کسب و کار و ارسال و دریافت پیامک های انبوه به پا کرده است. در واقع کسانی که قصد داریم در زمانی کوتاه، تعداد زیادی پیامک را به شماره های همراه ارسال کنند، می توانند از پنل پیامک برای این کار استفاده کنند. خدماتی که شرکت های پنل پیامکی ارائه می دهند بسیار وسیع است و افراد می توانند در کوتاه ترین زمان پیامک های تبلیغاتی و خدماتی خود را به مخاطبین خود ارسال کنند.

برای استفاده از پنل های پیامکی باید دسترسی به شبکه جهانی اینترنت را داشته باشید و با خرید یکی از تعرفه های شرکت های پیامکی اقدام به ارسال و در صورت لزوم دریافت پیامک های تبلیغاتی و خدماتی خود کنید. امکانات پنل ها این قابلیت را دارد تا شما به راحتی با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنید و در صورت نیاز از آنان جوابی را دریافت کنید.

 

ویژگی های پنل پیامک چیست؟

تصور کنید در زمان قدیم که برای ارتباط با خطوط همراه از گوشی های موبایل استفاده می شد، امروزه با همان امکانات قصد ارسال صدها یا هزاران پیامک را به مخاطبین خود داشتید، واقعا چگونه این امر را می توانستید ممکن کنید؟ مهمترین ویژگی پنل پیامک امکان ارسال صدها و هزاران پیامک در کمتر از چند ثانیه است. این گزارش وسیع شما را از دریافت و ارسال پیامک های خود، دریافت پیامک های مخاطبین باخبر می سازد. در عین حال می توانید استفاده های دیگری نظیر ارسال نظرسنجی و حتی پرسش و پاسخ با مخاطبین خود را از این طریق ممکن سازید. اما در ابتدا لازم است که از خدمات پنل پیامکی خریداری شده خود اطلاع داشته باشید. تعرفه ارسال پیامک نیز مقرون به صرفه است و برای ارسال پیامک های انبوه شما نیز مناسب خواهد بود.

 

جمع بندی مطلب

پیشرفت تکنولوژی را نمی توان نادیده گرفت، این پیشرفت در تمامی حوزه های زندگی بشر موثر واقع شده است و از حق نگذریم انقلابی را در زندگی دیجیتالی و ماشینی افراد به پا کرده است. پنل پیامک یک نشان از گسترش تکنولوژی در زندگی است زیرا دیگر نمی توان مانند گذشته با مشقت و سختی بسیار خود را به دردسرهای طولانی مدت و ناامن برای ارسال پیام و دریافت آن انداخت. در عین حال با این امکانات وسیع قادر خواهید بود به راحتی با افراد مدنظرتان ارتباطی موثر برقرار کنید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

هر کسب و کار و استارتاپی نیاز به تبلیغات محصولات و خدمات خود دارند. شیوه های تبلیغات هر ساله به روز می شوند اما چیزی که ثابت است بطن خود تبلیغات است. یکی از شیوه های کم هزینه و آسان برای تبلیغات، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است که می تواند افراد بسیاری را مورد هدف قرار دهد. 

 

پیامک انبوه چیست؟ 

ارسال گروهی پیامک به تعداد زیادی از افراد را ارسال پیامک انبوه گویند. پیامک های انبوه می تواند برای اهداف گوناگونی استفاده شود. تبلیغات و فروش، اطلاع رسانی و نظرسنجی. عمده استفاده پیامک های کوتاه برای تبلیغات است. صاحبان کسب و کار می توانند تبلیغات محصولات و یا خدمات خود را در قالب یک پیامک انبوه تبلیغاتی به طیف وسیعی از افراد در آن واحد ارسال کنند. 

 

قوانین ارسال پیامک انبوه 

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی شامل چند قانون مهم است که تبعیت از آن ها بسیار ضروری است در غیر این صورت برخورد قانونی خواهد شد. یکی از قوانین مهم، عدم استفاده از سیمکارت شخصی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. باید از پنل های اس ام اس برای این منظور استفاده کرد. در صورت استفاده از سیمکارت شخصی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، سیمکارت مذکور مسدود خواهد شد.

محتوای پیامک نیز باید طبق قوانین جمهوری اسلامی بوده و حاوی مواردی خلاف شرع  و عفت عمومی نباشد. همچنین باید از نام شرکت ها و برند های دیگر استفاده نگردد. ارسال پیامک نیز بعد از ساعت 21 شب ممنوع است.

 

چگونگی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

برای شروع کار ابتدا باید به یک بانک شماره موبایل دسترسی پیدا کرد. برای این کار بهتر است از سامانه پیامکی کمک گرفت. در آن جا لیستی از شماره موبایل ها به صورت طبقه بندی شده موجود هست که می توان آن ها را به صورت یک فایل CSV دانلود کرد. 

پس از به دست آوردن بانک شماره موبایل، در یک پنل اس ام اس باید حساب کاربری ایجاد کرد. پنل های اس ام اس خدمات متفاوتی ارائه می دهند که بر حسب نیاز و شرایط هر کسی می تواند هر کدام را که بخواهد انتخاب کند. حال فایل CSV حاوی شماره موبایل ها در سیستم پنل اس ام اس آپلود می شود و در کسری از ثانیه پیامک تبلیغاتی به تعداد افراد مشخص شده ارسال می شود. 

 

پیامک تبلیغاتی هدفمند

اگر به دنبال سود کردن از پیامک های تبلیغاتی هستید باید این کار را هدفمند انجام دهید تا اشخاصی که علاقه مند به آن تبلیغ هستند پیامک را دریافت کنند و در نتیجه این تبلیغات بازدهی داشته باشد. برای هدفمند کردن پیامک ها باید به جامعه هدف دقت کرد. چند دسته بندی برای جامعه هدف وجود دارد از جمله:

  • ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر

برای نتیجه بهتر و صرفه جویی در هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی می توان پیامک ها را محدود به منطقه ای که قصد فروش محصول یا ارائه خدمات را دارید کنید. 

  • ارسال پیامک به تفکیک کد پستی منطقه

ارسال با استفاده از کد پستی می تواند منطقه هدف را محدودتر کرد و تنها افراد ساکن در یک شهرک یا خیابان خاص را هدف قرار داد.

  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

محصولاتی هستند که منحصرا برای زنان و یا مردان تولید شده اند و یا محصولات و خدماتی که تنها برای سنین خاصی ارائه می شود را می توان از سایرین تفکیک کرده و پیامک تبلیغاتی را فقط برای آن گروه خاص ارسال کرد.

جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با شماره های 09101972007 - 09101972008 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
مشاهده آموزش های کار کردن با پنل پیامکی سایت بانک 118 و کلیه مطالب مرتبط

صاحبان مشاغل همواره به دنبال راه هایی برای تبلیغات محصولات و خدمات خود هستند. ارسال پیامک انبوه یکی از روش های کارآمد برای تبلیغات است. قبل از هر چیزی باید روش های پیدا کردن بانک شماره موبایل و نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه را آموزش ببینیم.

 

هدف از ارسال پیامک انبوه

  • فروش و بازاریابی
  • اطلاع رسانی
  • نظرسنجی

 

فروش و بازاریابی از طریق پیامک انبوه

از اهداف اولیه و بارز پیامک انبوه، فروش و بازاریابی محصول و خدمات به تعداد زیادی از مردم است. این نوع از پیامک تبلیغاتی بر اساس نوع کسب و کار به دو گروه تقسیم می شود:

 

ارسال پیامک تبلیغاتی به عموم مردم

زمانی که فردی تصمیم به ارسال پیامک تبلیغاتی به عموم مردم را دارد بیشتر قصد معرفی محصول یا خدماتی را دارد. این کار معمولا توسط کسب و کار های نوپا انجام می گیرد. پیامک های تبلیغاتی به عموم مردم معمولا گروه  خاصی را مد نظر ندارند و فقط برای معرفی محصول و خدمات خود به صورت رندوم وار پیامک می فرستند.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی به گروه خاصی از مردم

کسب و کار های بسیاری هستند که جامعه هدف مخصوص به خود را دارند و بیشترین سود از جانب آن ها عاید صاحبان کسب و کار می شود. بنابراین پیامک را به گروه خاصی از مردم ارسال می کنند. آن ها بر حسب تجربه می دانند که چه کسانی از تبلیغات آنها استقبال می کنند. ارسال پیامک به مشتریان خاص بهره اقتصادی نیز دارد.

 

اطلاع رسانی

برای اطلاع رسانی به مقاصد گوناگونی از جمله افتتاح فروشگاه، تخفیف، محصولات جدید، خدمات و غیره انجام می گیرد. روش های معمول نصب بیلبورد، آگهی روزنامه و صدا و سیما است. بیشتر روش های گفته شده بسیار هزینه بر و سخت هستند. به طور مثال، نصب یک بیلبورد لازمه دانش و هزینه زیاد است. دانش لازم برای یافتن مکان مناسب برای نصب، طراحی گرافیکی بیلبورد و غیره. در حالی که اطلاع رسانی از طریق پیامک کوتاه می تواند در یک آن تعداد زیادی از افراد را مطلع کرد. 

 

نظرسنجی

نظرسنجی به دلیل تبلیغات صورت نمی گیرد و بیشتر بخاطر جلب اعتماد مشتری از سوی فروشگاه ها و شرکت ها انجام می گیرد. معمولا پس از خرید از یک فروشگاه، پیامکی جهت اطلاع از میزان رضایت مشتری فرستاده می شود.

 

نحوه ارسال پیامک انبوه 

شیوه کار ارسال پیامک انبوه به این صورت است که در یک نرم افزار تحت وب یا سیستم عامل که به پنل اس ام اس معروف است یک حساب کاربری ایجاد می شود. از طریق این پنل می توان تمامی کارهای مربوط به شماره موبایل ها و ارسال پیامک را مدیریت کرد. برای دسترسی به شماره موبایل ها نیز روش های مخصوصی وجود دارد.

برای به دست آوردن شماره موبایل برای ارسال پیامک نیازی به مراجعه به مخابرات یا دفاتر پیشخوان نمی باشد. بلکه تنها کافی است یک بانک شماره موبایل پیدا کرد. سامانه پیامکی می تواند بانک شماره موبایل مورد نظر را در اختیار افراد قرار دهد. این سامانه شماره موبایل ها را بر اساس پارامتر های مختلفی طبقه بندی کرده است که بر حسب نیاز افراد می توان از طبقه بندی های مختلفی استفاده کرد. حال با داشتن شماره موبایل ها، می توان آن ها را در فایل CSV ذخیره و در پنل اس ام اس آپلود کرد. 

 

هزینه ارسال پیامک انبوه

هزینه تبلیغات به شیوه های سنتی و معمول بسیار هزینه بر می باشد مخصوصا برای کسب و کار های جدید که توان هزینه اضافی برای تبلیغات را ندارند. پیامک انبوه تبلیغاتی می تواند با هزینه بسیار کم توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. یکی از مزیت های پیامک انبوه در این است که هزینه در صورت دریافت پیامک از سوی جامعه هدف اخذ می شود در غیر این صورت برگشت داده می شود. 

جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با شماره های 09101972007 - 09101972008 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
مشاهده آموزش های کار کردن با پنل پیامکی سایت بانک 118 و کلیه مطالب مرتبط
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *