بانک 118
پنل پیامکی تبلیغاتی رایگان

پنل پیامکی تبلیغاتی رایگان

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

پنل پیامک رایگان چیست و چه مشخصه ها و ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با پنل پیامکی رایگان بپردازیم در صورتی که می خواهید از ویژگی‌ها و خدمات پنل پیامک رایگان اطلاعاتی را کسب کنید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

پنل پیامک

حتما شما هم تا به حال پیامک های تبلیغاتی گوناگون را دریافت کرده اید که با شماره های متفاوت از شماره های اشخاص و افراد ارسال می شود. این پیامک ها در واقع از طریق پنل پیامک ارسال می شوند. با وجود گسترش شیوه های نوین تبلیغات، همچنان پنل های پیامکی اهمیت خود را حفظ کرده اند چرا که متن و تبلیغات مورد نظر شما به صورت مستقیم به شماره های افراد مختلف ارسال می گردد و شما می توانید خدمات و کالاهای خود را معرفی کنید و یا اطلاعات مورد نظر را به جامعه هدف ارسال کنید.

 

پنل پیامک رایگان چیست؟

انواع مختلفی از پنل های پیامکی وجود دارد که شما بر اساس نیاز خود، می توانید این پنل های پیامکی را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. پنل پیامک رایگان، یکی از انواع پنل های پیامکی است که به صورت رایگان در اختیار کسب و کار ها و افراد برای ارائه خدمات، داده می شود. در پنل پیامک رایگان یک شماره اختصاصی برای شما در نظر گرفته می شود که شما از طریق آن می توانید به مخاطبان خود، پیامک ارسال کنید. در پنل رایگان پیامک، تنها شما به ازای ارسال پیامک به مانند سیمکارت های معمولی هزینه پرداخت خواهید کرد.

 

امکانات‌ پنل پیامکی رایگان چیست؟

پنل رایگان پیامکی امکانات زیادی دارد، شما در این نوع پنل پیامک محدودیتی برای ارسال پیامک نخواهید داشت و همچنین امکان دریافت پیامک نيز براي شما وجود خواهد داشت. در پنل پیامک رایگان می توانید دفترچه تلفن ایجاد کرده و به مشتریان خود پیامک ارسال کنید و همچنین با توجه به سن، جنس، زمینه کاری، محل سکونت و… مشتریان را دسته بندی کرده و در صورت نیاز پیامک هدفمند ارسال کنید. امکان نصب پنل پیامک بر روی سیستم های وب از جمله ووکامرس وجود دارد.

 

پنل پیامکی چه کاربردهایی دارد؟

از پنل های پیامکی در موارد متعددی می توان استفاده کرد. شاید رایج ترین کاربرد پنل های پیامکی در زمینه ارسال تبليغات و آگهی های مختلف باشد که شما با قرار دادن لینک سایت و یا صفحات مجازی می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید و یا در جهت تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. پنل پیامکی برای سازمان ها و ارگان ها نیز کاربرد دارد که از طریق آن می توان، برنامه ها، جلسات، مسابقات و… را اطلاع رسانی کرد. همچنین از طریق پنل های پیامکی می توانید برای ثبت نام و یا سفارش خرید نیز استفاده کنید. 

جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با شماره های 09101972007 - 09101972008 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
مشاهده آموزش های کار کردن با پنل پیامکی سایت بانک 118 و کلیه مطالب مرتبط
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *