بانک 118
هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام برای افزایش فالوور و همینطور بازدید بیشتر، راهکاری موثر است. قرار دادن هشتگ های مرتبط و البته لایک خور اینستاگرام سبب می شود که پست های شما برای افرادی که به دنبال محتوای مشابه با هشتگی که در کپشن و یا کامنت درج کرده اید هستند، نمایش داده شود. در چنین شرایطی بدیهی است که آمار لایک، کامنت و بازدید شما افزایش پیدا می کند.

با این حال بسیاری از افراد در استفاده از هشتگ اینستاگرام دچار سردرگمی هستند و نمی دانند چگونه باید از آن ها استفاده کنند. چراکه درست است استفاده از هشتگ های اینستاگرام به بیشتر دیده شدن پست کمک می کند، اما گاهی استفاده اشتباه از آن ها نیز سبب می شود که بازخورد خوبی را دریافت نکنید. بنابراین هر فردی باید بداند که چه هشتگی با پست او مرتبط است و می تواند منجر به جذب فالورهای هدفمند شود. در ادامه اطلاعات تکمیلی از هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام را ارائه کرده ایم.

 

هشتگ اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

هشتگ گذاری در اینستاگرام با اهداف مختلفی صورت می گیرد؛ اما مهم ترین هدف از هشتگ گذاری این است که به کمک آن ها اینستاگرام مفهوم پست را درک می کند و آن را به افراد علاقه مند بیشتری نمایش می دهد.

جالب است بدانید که از دلایل رفتن پست ها به اکسپلور اینستاگرام، هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام می باشد؛ به طوری که اگر از هشتگ های مرتبط و پربازدید اینستاگرام به درستی استفاده کنید، شانس ورود پست مورد نظر شما به اکسپلور نیز افزایش پیدا می کند.

 

چگونه از هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام استفاده کنیم؟

استفاده از هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام موضوع مهمی است که بی توجهی به آن سبب می شود که افراد بازخورد خوبی را از درج هشتگ در کپشن پست دریافت نکنند. صرفا مرتبط بودن هشتگ با محتوای پیج کافی نیست و بسیار اهمیت دارد که شما هدف خود را از استفاده از آن هشتگ ها بدانید تا اینگونه موفق به جذب فالورهای هدف خود شوید.

برای اینکه بتوانید هشتگ های هدفمند اینستاگرام مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید، یا می توانید از قسمت سرچ اینستاگرام استفاده کنید و پس از انتخاب زبانه tags هشتگ مورد نظر خود را بیابید؛ یا در روش دیگری در قسمت کپشن پست ابتدا علامت # را قرار دهید و سپس با قرار دادن یک کلمه کلیدی، پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام مرتبط با آن را پیدا کنید.

 

استراتژی استفاده از هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام

شاید هزاران هشتگ در مورد موضوع محتوای شما در اینستاگرام وجود داشته باشد که به واسطه هر یک بتوانید با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید. اما برای اینکه هشتگ های اینستاگرام شما را به هدف واقعی تان نزدیک کند، باید از استراتژی هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام استفاده کنید.

شما مجاز به درج 30 هشتگ در انتهای هر پست اینستاگرام خواهید بود. هر هشتگی را که جست و جو کنید، به شما نشان می دهد که این هشتگ در چند پست مورد استفاده قرار گرفته است. توصیه می شود برای دریافت نتیجه بهتر، سعی کنید از هشتگ ها در چهار دسته زیر استفاده کنید تا بتواند به مخاطبان هدف خود برسید.

  • هشتگ های محتوا (بیشترین ارتباط با محتوای پست) : بین 5 الی 7 هشتگ بسیار محبوب که 100 هزار الی 500 هزار پست از آن استفاده کرده اند را در ابتدا درج کنید.
  • هشتگ های بازار (مرتبط با بازار و مشتریان شما) : بین 5 الی 7 هشتگ نسبتا محبوب که حدود 10 هزار الی 100 هزار پست از آن استفاده کرده اند را در قسمت بعدی درج نمایید.
  • هشتگ های گوشه (مخاطبان هدف) : بین 3 الی 5 هشتگ خاص که کمتر از 10 هزار پست از آن استفاده کرده اند را دراین قسمت درج نمایید.
  • هشتگ های برند (هشتگ های نشان دهنده شما و برندتان) : در نهایت نیز 1 الی 3 هشتگ که به طور انحصاری برای برند شماست را در کپشن پست درج نمایید.

این ترکیب با بیشترین احتمال شما را به مخاطبان هدفتان نزدیک می کند. توجه داشته باشید که تمامی هشتگ ها باید مستقیما با موارد موجود در پست شما مرتبط باشند.

 

تکنیک‌ های هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام

اگر قصد شما این است که از هشتگ های هدفمند اینستاگرام استفاده کنید، لازم است برخی نکات را که منجر به دریافت بازخورد بیشتری از هشتگ گذاری می شود را در نظر داشته باشید. با استفاده از این نکات می تواند با هشتگ گذاری سبب رشد پیج خود شوید.

1.از کلمات خاص استفاده کنید.

برای برند خود باید یک یا دو هشتگ خاص داشته باشید و از آن در تمامی پست های خود استفاده کنید. درواقع این هشتگ سبب می شود که برند شما معروف تر شود و کسانی که نام شما را می شنوند، با جست و جوی آن بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

2.از گذاشتن هشتگ های نامربوط اجتناب کنید.

از قرار دادن هشتگ های نامناسب و غیر مرتبط با محتوای پیج خود اجتناب کنید. اینکار فقط سبب می شود چند نفر به پیج شما سر بزنند، اما به دلیل نامربوط بودن هشتگ، اینستاگرام آن هشتگ را به عنوان اسپم شناسایی می کند.

3.بیش از اندازه از هشتگ استفاده نکنید.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، برای گذاشتن هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام استراتژی داشته باشید؛ قرار دادن تعداد زیادی هشتگ پربازدید در زیر یک پست اشتباه است و سبب می شود اینستاگرام پیچ شما را اسپم تشخیص دهد و نتوانید وارد اکسپلور شوید.

 

بهترین و پربازدید ترین هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام کدام است؟

احتمالا شما هم زمان زیادی را برای پیدا کردن پربازدیدترین، بهترین و محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام صرف کرده اید که مرتبط با حوزه کاریتان باشد. در این قسمت از مقاله سایت بانک 118 قصد داریم تعدادی از بهترین و پربازدید ترین هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام را برایتان ارائه دهیم.

زمینه آشپزی

#آشپزی، #آشپزی_آسان، #غذای_ایرانی، #آشپزی_خونگی، #اشپزی_خونگی، #آشپزی_مدرن، آشپزی_خاص، #غذای_فوری

 

زمینه سلامتی

#سلامتی، #پوست، #لاغری، #درمان، #سلامتی_بدن، #لاغری_شکم، #سلامتی_پوست، #لاغری_آسان، #لاغری_سریع، #سلامتی_روان، #پوست_صاف، #پوست_خشک، #پوست_سالم، #درمان_قطعی، #درمان_خانگی، #درمان_دیابت، #درمان_چاقی، #درمان_گیاهی، #درمان_جوش، #پوست_شفاف، #پوست_زیبا

 

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام  در زمینه گردش و مسافرت

#گردشگری، #سفر، #مسافرت، #تفریح، #طبیعت_گردی، #دریاچه، #گردشگری_ایران، #گردشگری_تهران، #گردشگری_جهان، #گردشگری_روستایی، #گردشگری_گیلان، #گردشگری_غذا، #گردشگری_اصفهان، #گردشگری_توریستی، #گردشگری_خوراک، #گردش

 

زمینه دکوراسیون

#دکوراسیون، #دکور، #دکوراسیون_داخلی، #دکوراسیون_منزل، #دکوری_خاص، #دکوراسیون_مدرن، #دکور_خانه، #دکوری_شیک، #دکورمنزل، #دکورمغازه، #دکوراسیون_اداری

 

زمینه موزیک

#موزیک، #موسیقی، #آهنگ، #اهنگ، #آهنگ_جدید، #موسیقی_جدید، #موسیقی_ایرانی، #موسیقی_سنتی، #موسیقی_پاپ، #آهنگ_شاد، #موزیک_پاپ، #موزیک_خاص، #موزیک_ویدئو، #موزیک_قدیمی، #موزیک_شاد، #موسقی_شاد

 

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام  در زمینه سرگرمی

#خنده، #طنز، #جالب، #سرگرمی، #فان، #جوک، #دانستنی، #دانستنیها، #طنز_تلخ، #طنز_ایرانی، #خنده_دارترین، #استندآپ

 

زمینه بورس

#بورس، #سهام، #سهام_عدالت، #کارگزاری، #کارگزار_بورس، #کد_بورسی

 

زمینه عکاسی

#عکاسی، #عکاسی_هنری، #عکاس، #عکاسی_پرتره، #عکاسی_مد، #عکاسی_کودک، #عکاسی_با موبایل، #عکاسی_فشن، #عکاسی_مدلینگ، #عکس_نوشته، #عکس_پروفایل، #عکس_هنری، #عکس_خاص، #عکس_روز، #عکس_نوشته، #عکس_متن، #عکس_بازیگران، #عکس_غذا، #عکاسی_عروس

 

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام در زمینه معماری

#معماری، #معماری_داخلی، #معماری_لوکس، #معماری_مدرن، #معماری_نما، #معماری_معاصر، #معماری_کلاسیک، #معمار، #ساختمانسازی

 

زمینه ورزشی

#ورزش، #ورزش_درخانه، #ورزشی، #ورزش_در_خانه، #ورزش_سه، #ورزش_در_منزل، #ورزش3، #ورزشکار، #ورزشکاران، #فوتبال، #فوتبالیستها، #فوتبال_اروپا، #فوتبال_ایران

 

زمینه مدلینگ

#مدلینگ، #مدل، #مد، #مدروز،#مدلینگ_دختر، #مدلینگ_ایرانی، #مدل_ایرانی، #مدلینگ_ایران، #مدلینگ_بچه، #مدلینک_عکاسی

 

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام در زمینه لباس

#لباس_شیک، #لباس، #لباس_مجلسی، #لباس_عروس، #لباس_بچه، #لباس_مردانه، #لباس_عید، #لباس_جدید،#لباس_زنانه_شیک

 

زمینه کسب و کار و بازاریابی

#کسب_و_کار، #کسب_و_کار_اینترنتی، #کسبوکاراینترنتی، #کسب_و_کار_آنلاین، #کسب_و_کار_موفق، #کسب_و_کار_خانگی، #کسبو_کار، #کسبوکار، #کسب_ثروت، #کسب_درآمد، #کسب_درآمد_اینترنتی، #کسب_درآمد_آنلاین، #کسب_درآمد_از_اینترنت، #کسب_درآمد_در_منزل، #بازاریابی_اینترنتی، #بازاریابی_شبکه_ای، #بازاریابی_فروش، #بازاریابی_محتوا، #بازاریابی_آنلاین، #بازاریابی_اینستاگرام

 

هشتگ های هدفمند پست اینستاگرام در زمینه انگیزشی و موفقیت

#موفقیت، #راز_موفقیت، #موفقیت_فردی، #موفقیت_شخصی، #موفقیت_در_زندگی، #موفقیت_کاری، #موفقیت_شغلی، #موفقیت_انگیزشی، #توسعه_فردی، #انگیزشی، #انگیزشی_موفقیت، #انگیزشی_مثبت، #انگیزه، #انگیزش، #انگیزشی_موفقیت_هدفف، #جملات_انگیزشی، #حال_خوب، #مثبت_اندیشی، #زندگی_بهتر، #ثروتمندان، #ثروت_مند_شدن

 

زمینه آرایشی و زیبایی

#مدل_مو، #شینیون، #شینیون_مو، #شینیون_عروس، #سلامت_پوست، #پوست_شفاف، #زیبایی_پوست، #مراقبت_پوست، #آرایش_مو، #اکستنشن_مو، #اکستنشن، #کراتینه_مو ، #دکلره_بدون_آسیب، #ناخن_خوشگل، #ناخن_شیک، #ناخن_زیبا، #ناخن_پا، #ناخن_پا_زیبا

 

سخن آخر

هشتگ هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، از پربازدید ترین هشتگ های اینستاگرام است؛ اما به این معنی نیست که هر چه بیشتر از آن ها استفاده کنید، به نتایج بهتری می رسید. توصیه می کنیم که در استفاده از هشتگ ها استراتژی هشتگ های هدفمند اینستاگرام را رعایت کنید تا بتوانید بازخورد خوبی را دریافت کنید.

بنابراین درج 30 هشتگ پرطرفدار در زیر تمامی پست ها به این معنی نیست که شما هر چه سریع تر به مخاطبان هدف خود نزدیک تر می شوید؛ اینکار سبب می شود که اینستاگرام پست شما را به عنوان یک پست بی محتوا شناسایی کند. از سویی دیگر برخی هشتگ ها نیز بسیار پرطرفدار هستند و احتمال موفق شدن با آن ها کم است. بنابراین بسیار مهم است که برای جذب فالور و افزایش بازدید، از هشتگ های اینستاگرام به صورت هدفمند استفاده گردد.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *