بانک 118
لیست شماره موبایل

لیست شماره موبایل مشاغل برای تبلیغات

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

لیست شماره موبایل همانگونه که از نام آن مشخص است، مجموعه ای از شماره موبایل ها می باشد. اغلب از این لیست برای بازاریابی استفاده می گردد. بسیاری از افراد تصور می نمایند که با گسترش رسانه های اجتماعی اهمیت این مورد کم شده است اما تبلیغات موبایلی هنوز هم دارای جایگاه ویژه ای است. از آنجا که در حال حاضر موبایل جایگاه ویژه ای بین مردم دارد لذا با ارسال اس ام اس های تبلیغاتی می توان مخاطبان بسیاری را به دست آورد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص لیست شماره موبایل و نحوه به دست آوردن آن صحبت نماییم.

 

لیست شماره موبایل

لیست شماره موبایل ها با توجه به ویژگی های مختلف تهیه می شوند. از این لیست معمولاً برای اطلاع رسانی و انجام تبلیغات برای گروه های هدف استفاده می کنند. رایج ترین نوع طبقه بندی این لیست ها عبارتند از:

۱– تهیه لیست بر طبق شهر و استان.

۲– لیست بر طبق جنسیت و سن.

۳– تهیه لیست بر طبق منطقه.

۴– لیست بر اساس پیش شماره.

۵– تهیه لیست بر اساس شغل و صنف.

بعد از خریداری و دریافت کردن لیست شماره موبایل می توانید برای امور تبلیغاتی از آن ها استفاده کنید. معمولاً این لیست ها آپدیت و به روز می باشند. رایج ترین نوع طبقه بندی شماره ها، تهیه لیست بر اساس شهر و یا استان است. با دسترسی به این لیست می توانید آگهی های تبلیغاتی، اطلاعیه ها و یا فراخوان های فرهنگی و… را به مردم شهر یا استان مورد نظرتان ارسال کنید. اگر احساس کردید لیست آپدیت نمی باشد می توانید با پشتیبانی سایت بانک ۱۱۸ تماس گرفته و این مشکل را با آنها مطرح نمایید. آپدیت این لیست

 

لیست شماره موبایل مشاغل

چرا تهیه لیست شماره موبایل برای تبلیغات مهم می باشد؟

امروزه کسب و کارهای زیادی از لیست شماره موبایل برای تبلیغات استفاده می نمایند. با توجه به اینکه تبلیغات از طریق نصب بنر، آگهی های تلویزیونی یا رادیویی بسیار گران می باشد از همین رو اغلب افراد به تبلیغات موبایلی روی آورده اند. این روش در قیاس با روش های پیشین هزینه کمتری دارد اما اثر بخشی آن به نسبت بیشتر می باشد.

با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در زندگی افراد دارند لذا می توان از طریق آنها به صورت بلندمدت اقدام به بازاریابی نمود اما استفاده از این روش ها هزینه گزافی دارد. موبایل یک اسلحه سرد است و به کمک آن می توان از روش های موثرتری نیز مشتری به دست آورد. از همین رو بیان می شود که ارزش تهیه لیست شماره موبایل مشاغل بسیار زیاد است.

فراهم نمودن لیست شماره موبایل برای تبلیغات

با لیست شماره موبایل اصناف می توانید از روش های متفاوتی تبلیغات انجام دهید. برخی از مهمترین روش ها به قرار زیر می باشند:

 

تماس های تلفنی

گروهی از افراد تصور می نمایند که لیست شماره موبایل تنها برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی می تواند مفید باشد. ولیکن شما می توانید از این مورد برای برقراری تماس های تلفنی جهت بازاریابی نیز بهره ببرید. از طریق تماس های تلفنی شما می توانید محصولات خود را معرفی نمایید، تخفیفات خود را اطلاع رسانی کنید یا نظرات و پیشنهادات مخاطبان و مشتریان خود را بشنوید.

 

ارسال SMS

از لیست شماره موبایل اصناف می توان برای ارسال پیامک نیز بهره برد. این مورد یکی از کم هزینه ترین و البته کاربردی ترین روش های بازاریابی می باشد که بازاریابان از آن استفاده می کنند.

 

ارسال انواع پیام های صوتی

وقتی شما لیست شماره موبایل مشاغل مختلف را داشته باشید، می توانید محصولات خود را که در حوزه کاری آن مشاغل قرار دارد، به راحتی معرفی نمایید. در نظر داشته باشید که پیام های صوتی یکی از روش های تاثیر گذار در بازاریابی می باشند که نرخ خرید را به شدت بالا می برند. پیام های صوتی می توانند به صورت یک طرفه یا دو طرفه باشند. هر اندازه تعامل با مشتری از طریق این پیام ها بیشتر باشد، به همان اندازه راندمان افزایش می یابد.

 

ارسال پیام در شبکه های اجتماعی

با در دست داشتن لیست شماره موبایل افراد، شما به راحتی می توانید در پیام رسان های اجتماعی و شبکه های مجازی مخاطبان خود را بیابید. تبلیغات از این طریق هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. خوشبختانه امروزه شبکه های اجتماعی امکانات زیادی را برای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه می شود.

 

لیست شماره موبایل اصناف

کاربرد لیست شماره موبایل در شبکه های اجتماعی برای بازاریابی

برای اینکه بتوانید در شبکه های اجتماعی بازاریابی نمایید و از خدمات آنان بهره ببرید، باید لیست شماره موبایل کاربران و مشتریان بالقوه خود را داشته باشید. شبکه های اجتماعی بستر خوبی برای شما فراهم می آورند. برخی از امکانات آنها به قرار زیر می باشد

 

امکان ایجاد گروه

با داشتن لیست شماره موبایل مشاغل شما می توانید گروه های مختلفی در شبکه های اجتماعی ایجاد نمایید. همچنین در صورت نیاز قادر خواهید بود که مخاطبان جدید نیز به این لیست اضافه نمایید. در این صورت اطلاع رسانی ها بسیار منظم تر و سازمان یافته تر خواهد بود. شما می توانید یک لیست از مخاطبان و مشتریان خود تهیه کرده و اطلاع رسانی های مربوطه را ارائه دهید.

 

می توانید استاتوس در وضعیت های مختلف قرار دهید

اغلب بازاریاب ها از این روش برای اطلاع رسانی استفاده می نمایند. در واقع اگر شما لیستی از مشتریان خود داشته باشید می توانید آنها را به مخاطبان خود اضافه نمایید. در این صورت قادر خواهید بود از طریق استاتوس اکانت خود اطلاعات جدید را به آنها نشان دهید. اغلب بازاریاب ها از این روش برای اطلاع رسانی استفاده می کنند.

 

تهیه بانک کامل از لیست بانک اطلاعاتی شماره موبایل

تهیه بانک کامل از لیست بانک اطلاعاتی شماره موبایل

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان متوجه اهمیت لیست شماره موبایل برای مشاغل و اصناف متفاوت شد. امروزه از بانک شماره موبایل برای یک تبلیغات هدفمند استفاده می شود. در اینگونه تبلیغات جامعه هدف مشخص می باشد از همین رو سریع تر پاسخ مد نظر خود را مشاهده می نمایید. با ابن توضیح مهم است که در زمان جمع آوری بانک اطلاعاتی شماره موبایل مد نظر، مخاطبان خود را محدود نمایید. برای اینکه در این نوع تبلیغات بتوانید بهترین نتیجه را مشاهده نمایید، لازم است تا یک سناریو عالی و حرفه ای داشته باشید. در همین راستا بیان می شود که بهتر است از ایده های جدید استفاده نمایید و همیشه حس کنجکاوی مخاطبان خود را تحریک کنید

 

آشنایی با انواع لیست شماره موبایل

در نظر داشته باشید که در حال حاضر بانک های متفاوتی از لیست شماره موبایل وجود دارند که اصناف و مشاغل مختلف از آن استفاده می نمایند. در ادامه برخی از مهمترین موارد ذکر شده اند که جزو بانک های پرمخاطب می باشند:

 

تهیه لیست شماره موبایل از طریق نقشه گوگل

برای اینکه لیست شماره موبایل مشاغل را به دست آورید، راهکارهای متفاوتی دارید. استفاده از گوگل مپ یا نقشه گوگل یکی از روش های آسان و کاربردی است. در این روش شما محل جغرافیایی کسب و کار خود را مشخص می نمایید و لیست مخاطبینی که در اطراف آن قرار دارند را دریافت خواهید نمود.

 

تهیه لیست موبایل از طریق مشاغل استان

یکی دیگر از انواع لیست شماره موبایل که افراد خیلی طلب می نمایند، لیست مربوط به مشاغل یک استان است. در واقع فاکتوری که در لیست اولیه تفکیک انجام می دهد، “استان” می باشد. برای کسب و کار هایی که در حوزه استانی فعالیت می  کنند، این لیست بسیار کاربردی است. در نظر داشته باشید که شما می توانید بانک اطلاعات شهر یا یک منطقه خاص را نیز با این الگوریتم داشته باشید.

تهیه لیست شماره موبایل برای تبلیغات از طریق گوگل

 

تهیه لیست شماره موبایل به کمک کد پستی

در نظر داشته باشید که شما به کمک کد پستی نیز می توانید به شماره موبایل اصناف یا مشاغل خاص دسترسی داشته باشید. اگر شما این لیست را تهیه کنید می توانید بر اساس منطقه و شهر، مشتریان و شماره تلفن آنها را فیلتر نمایید.

لیست شماره موبایل می تواند بر اساس نوع اپراتور (ایرانسل، همراه اول، رایتل و …) نیز تهیه شود. به صورت کلی برای اینکه بازاریابی شما به صورت هدفمند انجام شود، بهتر است تا ابتدا مخاطبان خود را بشناسید. بر اساس محل، استان و … آنها را تفکیک نمایید. همچنین می توان فیلترهای دیگری چون نوع اپراتوری که آنها از آن استفاده می کنند، کد پستی و … را نیز در نظر گرفت و لیست خود را محدود نمود.

 

بازاریابی از طریق لیست شماره موبایل

برای اینکه بازاریابی شما از طریق موبایل نتیجه بخش باشد، بهتر است تا حتما به موارد زیر توجه نمایید:

  • حتما از کلمات کلیدی موثر استفاده نمایید: استفاده از کلمات الهام بخش می توانند کمپین های تبلیغاتی شما را بسیار بهبود دهند. با این کار همیشه در ذهن مخاطب خود باقی خواهید ماند.
  • تلاش کنید که از مخاطب خود اطلاعات دریافت نمایید: منظور از این مورد در بازاریابی پیامکی، ایجاد ارتباط دو طرفه با مشتری است. شما می توانید به طور مثال از کاربر خود بخواهید که اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارد عدد 1 را ارسال نماید تا با او تماس حاصل نمایید.
  • از ایجاد مزاحمت برای مشتریان خود بپرهیزید: در واقع با داشتن لیست شماره موبایل مخاطبان خود نباید برای آنها مزاحمتی ایجاد نمایید. به عبارت دیگر ارسال پیامک های شما باید طبق اصول خاصی انجام شود. در همین راستا بهتر است تا در مواقع مهم اقدام به ارسال پیامک کنید.

تهیه لیست شماره موبایل برای تبلیغات از طریق کد پستی و محله

 

جمع بندی

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت لیست شماره موبایل مخاطبان می تواند به شما در بازاریابی کمک شایانی نماید. برای اینکه بتوانید با مخاطبان هدف خود راحت تر ارتباط برقرار نمایید، لازم است تا در گام اول هدف از بازاریابی را بیان دارید و مشخص نمایید که مایلید کدام گروه از افراد را به سمت خود جلب نمایید. در این شرایط راحت تر می توانید مخاطبان خود را محدود نمایید. این موضوع در هزینه های شما نیز تاثیر مثبتی داشته و آنها را مدیریت می نماید.

برای اینکه لیست شماره موبایل خوبی داشته باشید، بهتر است تا از مراکز و شرکت های معتبری این مورد را تهیه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *