بانک 118
خرید و افزایش لایک و کامنت اینستاگرام

خرید و افزایش لایک و کامنت اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی به شمار می رود که امروزه در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفته است و عموماً کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می کنند اطلاعات تقریباً بالایی از آن در اختیار دارند اما در هر صورت برای اینکه بتوان به شیوه‌ی صحیح تبلیغ کسب و کارتان را در این شبکه پرطرفدار و بی نظیر انجام بدهید نیاز است که قبل از شروع به آموزش اینستاگرام بپردازید.

در شبکه جهانی اینستاگرام قابلیت های متعددی وجود دارد که می توان به امکان اشتراک گذاری تصویر، فیلم به همراه متن اشاره کرد. اصطلاحاتی در این پلتفرم وجود دارد که اگر بار اول آن ها را می شنوید شاید برایتان ناشناخته باشند مثل فالو کردن که به زبان ساده تر به معنای دنبال کردن صفحه های اینستاگرامی مورد علاقه شما می باشد.

زمانی که شما در قالب یک پست تصویر یا ویدئوی را به اشتراک می گذارید کاربران میتواند در صورت پسند کردن آن را لایک کنند یا برای شما هر کامنتی را بگذارند؛ به همین جهت بسیاری از افراد همواره به دنبال راهکارهای هستند تا با افزایش کامنت اینستاگرام روبرو شوند.

جالب است که بدانید معمولاً تعداد لایک هایی که در اینستاگرام انجام می شود به نسبت کامنت ها بیشتر است چرا که افراد برای درج کامنت خساست بیشتری به خرج می دهند. پس این شما هستید که باید از راهکارهای مختلفی مثل خرید کامنت اینستاگرام یا تکنیک های افزایش کامنت اینستاگرام را استفاده نمایید تا موفق شوید صفحه اینستاگرامی داشته باشید که دارای کامنت و لایک های فراوان می باشد.

هرجا که شما موفق شوید برای پست های اینستاگرامی خود کامنت های زیاد تری به دست بیاورید شانس بیشتری خواهید داشت تا توسط کاربران زیادتری هم دیده شوید پس به سادگی از کنار این موضوع نباید گذشت. الگوریتم های جدیدی توسط اینستاگرام معرفی گردیده است که در صورت رعایت کردن آن ها موجب می شوند تا صفحه اینستاگرامی شما به عنوان یک صفحه پرطرفدار معرفی شود و به نوعی تبلیغ پیج شما به راحتی انجام گردد. با این مقدمه کوتاه به سراغ تکنیک های افزایش کامنت اینستاگرام میرویم…

 

چگونه تعداد کامنت های اینستاگرامی خود را افزایش بدهیم؟

  • برای این که بتوانید کامنت های بیشتری به دست بیاورید با استفاده از کامنت ها مسابقه های جایزه دار برگزار کنید. یکی از ایده های بسیار جدید و ناب برگزاری مسابقه است و شما می توانید در طول هفته یک روز را برای برگزاری مسابقه جایزه دار تعیین نمایید و به کاربران فرصت دهید تا در همان روز کامنت های مختلف را در پنج پست آخر یا پست مدنظر برای مسابقه درج کنند و پس از این مدت زمان کامنت ها را ببندید. کاربر در پست مسابقه کامنت خود را قرار می‌دهد و در مسابقه شرکت می کند. این روش بصورت رایگان برای افزایش کامنت پست اینستاگرام است ولی بازخورد خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. شرکت‌کنندگان به این طریق وسوسه می شوند تا برای بردن جایزه کامنت خود را در صفحه ای اینستاگرامی شما قرار بدهند.
  • از کاربران خود درخواست کنید تا برای پست های مختلف کامنت بگذارند. هر چقدر که شما کیفیت پست های خود را افزایش بدهید و محتوای جذاب تری را تولید کنید کاربران ترغیب می شوند تا با توجه به آن برای پست ها کامنت بگذارند و بهتر است که شما به منظور افزایش کامنت پست اینستاگرام از کاربرانتان بخواهید تا کامنت مرتبط با پست را قرار بدهند و اعلام کنید که شما مشتاق تر شوید تا پست های دیگری تولید کنید؛ برخی از کاربران نسبت به این درخواست ها سریعا واکنش مثبت نشان میدهند و کامنت می گذارند.

 

راهکار دیگری که که می تواند به شما کمک کند تا کامنت پست اینستا را در صفحه خود افزایش بدهید میزبانی تبلیغات برای پیج های دیگر می باشد. به این شیوه ارتباطی بین شما و کاربران صفحه اینستاگرامی مورد نظر برقرار می شود و علاوه بر این که به شما کمک می کند تا افزایش کامنت پست اینستاگرام را داشته باشید بلکه افزایش لایک در اینستاگرام یا حتی فالوو را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. مثلا فرض کنید که شما تولیدی مبلمان اداری و خانگی دارید می توانید در کنار آن یک پیج تولید کنند محصولات چوبی را هم معرفی کنید.

 

تکنیک های افزایش کامنت واقعی اینستاگرام

علاوه بر این که شما می‌توانید از راهکارهای معرفی شده استفاده کنید بلکه تکنیک های دیگری نیز وجود دارد که به منظور افزایش کامنت در اینستاگرام بسیار کاربردی و موثر هستند.

  • شما می توانید از پست های جذاب و خنده دار استفاده کنید. امروزه تولید محتوا در افزایش لایک پست اینستاگرام هم بسیار تاثیر گذار است و کاربران تمایل بیشتری نسبت به این نوع پست ها نشان می دهند و برای آنها جذاب بوده است. قطعاً در کسب و کاری که شما مشغول به آن هستید مواردی وجود دارد که منجر به کنجکاوی کاربران خواهد شد به همین جهت سعی کنید از آنها استفاده کنید و کاربران را تشویق و وسوسه کنید تا در کامنت ها در خصوص جنبه های مختلف کسب و کارتان از شما سوال کنند. مثلاً وقتی کسب و کاری یک محصول را برای فروش قرار می دهند از کاربران خود می خواهد تا در صورت دریافت توضیحات بیشتر یا حتی قیمت و هر سوالی در مورد محصول مورد نظر از طریق کامنت ها اعلام کنند.
  • به منظور افزایش کامنت واقعی اینستاگرام می توانید از تولید محتوای ویدیویی هم استفاده کنید. در این روش کاربران تمایل بهتری با شما برقرار می کنند و معمولاً نسبت به یک پست متنی یا عکس کامنت بیشتری برای این نوع محتوا قرار می دهند. البته هر محتوای ویدیویی هم نمی تواند منجر به افزایش کامنت واقعی اینستاگرام شود بلکه قاعده و اصول خاصی دارد که حتماً باید رعایت گردد. برخی از کاربران از سایت های معتبر به منظور خرید کامنت اینستاگرام استفاده می‌کنند که البته تاثیرات مثبتی هم به دنبال دارد یا حتی می توان از خرید لایک اینستاگرام هم استفاده کرد.

 

اگر برای خرید کامنت اینستاگرام اقدام میکنید در گام اول باید وبسایت‌های را انتخاب کنید که معتبر هستند و شما می توانید برای اینکه اعتماد مخاطبانتان را نسبت به محصولات مختلف و خدماتی که ارائه می دهید جلب نمایید باید به دنبال افزایش کامنت در اینستاگرام باشید.

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا باید به دنبال افزایش کامنت پست های اینستاگرام خود باشیم و چه تاثیری در صفحه اینستاگرامی ما دارد؟ به خاطر داشته باشید که شما به این واسطه میتوانید اینگیجمنت پیج تان را افزایش بدهید و به تدریج بر اساس الگوریتم های اینستاگرام پست های شما برای کاربران زیادتری پیشنهاد می‌شوند و اینگونه بازدید شما هم افزایش خواهد شد.

بعد از اینکه پیج شما توسط کاربران زیادی دیده شود اگر شما محتوایات جذاب و خوبی هم تهیه کرده باشید قطعاً آنها مشتاق میشوند تا فعالیت شما را دنبال کنند و احتمال اینکه پیج شما توسط آنها فالوو گردد بسیار زیاد است؛ به همین جهت باید برای افزایش کامنت پست اینستا و همچنین لایک پست اینستا محتوایات جذاب و مناسب هم تهیه کنید.

بعد از اینکه شما از محصولات باکیفیت و محتواهای بی نظیر استفاده کردید و کاربران برای فالو پیج شما اقدام کردند می توانید آنها را به یک مشتری بالقوه تبدیل نمایید؛ توجه کنید که خرید کامنت پست اینستاگرام علاوه بر اینکه به ضرر شما نیست بلکه برای پیج شما بسیار سودمند است و شما را به هدف تان نزدیک تر خواهد کرد. مطمئن باشید اگر بصورت عادی به سراغ افزایش کامنت پست اینستا باشید یا بخواهید به زیاد کردن لایک پست های اینستاگرام کمک کنید قطعاً زمان زیادتری را باید صرف کنید اما خرید کامنت پست اینستاگرام یک روش میانبر برای شما به شمار می رود.

با یک مثال ساده می توانیم به اهمیت خرید کامنت پست اینستاگرام بیشتر بپردازیم. فرض کنید دو پیج فروش پوشاک را مد نظر گرفته اید؛ در هر دو پیج محتواهای جذاب در کنار محصولات با کیفیت قرار گرفته است. وقتی به تعداد کامنت ها و لایک های هر دو پیج توجه می کنید در پیج اول لایک و کامنت تعداد بالایی دارد و در خصوص محصولات یا نحوه سفارش و غیره کامنت های متفاوتی درج شده است اما در پیج دوم خبری از این پرسش و پاسخ ها نیست و هر پست لایت های کم یا چند کامنت کوتاه داشته پس با این شرایطی قطعاً شما برای خرید پوشاک از پیج اول استفاده می کنید؛ بخاطر داشته باشید که تعداد کامنت پست های اینستاگرام می‌تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

 

راهکارهای دیگری به منظور افزایش کامنت پست های اینستاگرام

  • یکی دیگر از موارد مهمی که می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر افزایش لایک در اینستاگرام بلکه کامنتهای خود را نیز برای پست های مختلف افزایش بدهید، استفاده از هشتگ های مرتبط است. زمانی که شما برای پست های خود هشتگ های محبوب و مرتبط را در نظر بگیرید میتوانید با جستجوی کاربران به واسطه آن هشتگ ها بیشتر دیده شوید.
  • برای انتشار پست های خود بهترین زمان را انتخاب کنید: به منظور افزایش لایک اینستاگرام و پست های خود باید زمان مناسبی را در نظر بگیرید. البته برای اینکه بهترین زمان در روز را تعیین کنید با توجه به نوع محتوا و کاربران خود و حیطه ای که در آن مشغول به فعالیت هستید ممکن است زمان ها متغیر باشند. پس شما میزان تعامل خود را در اینستاگرام با توجه به پست هایی که در ساعت های مختلف در طول هفته انتشار می دهید بررسی کنید و سپس یک برنامه انتشار برای خودتان مشخص نمایید. به زبان ساده تر این شما هستید که باید ساعت های را مشخص کنید که کاربران تمایل بیشتری برای دیدن پست های شما داشته اند.
  • به کامنت ها پاسخ بدهید. شاید در نگاه اول فکر کنید که شما به عنوان یک مدیر پیج اینستاگرامی پرطرفدار نیازی به پاسخ دادن به کامنت ها ندارید ولی قطعاً جزء مواردی به شمار می‌رود که منجر به زیاد شدن تعداد کامنت های شما و همچنین افزایش لایک پست های اینستاگرام خواهد شد. وقتی که شما به پرسش‌های کاربرانتان پاسخ بدهید آنها متوجه خواهند شد که برایشان ارزش قائل هستید و تعامل بیشتری با پیج شما برقرار می‌کنند و حس اعتماد در آن ها زیاد تر شده و البته به دنبال آن کامنت های اینستاگرامی شما زیادتر می‌شود و همچنین افزایش لایک پست های اینستاگرام برای صفحه اینستاگرام شما صورت می گیرد.

همانطور که اشاره شده است در پیج های اینستاگرامی که تعداد لایک و کامنت و همچنین فالور زیاد است راحت تر جذب مشتری انجام می شود و مشتری با حس بهتری برای خرید اقدام می کنید به همین جهت مدیران پیج ها به دنبال راهکارهای مختلفی در جهت افزایش لایک اینستاگرام هستند و برای خرید کامنت واقعی اینستاگرام و خرید لایک و ویو اینستاگرام به دنبال مرجع های معتبر و قابل اطمینان هستند. بانک 118 تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا خدمات اینستاگرام را به بهترین شکل ممکن به کاربران عزیز ارائه نماید.

  • میتوانید در پیج خود پست های را منتشر کنید که در رابطه با افراد مشهور هستند؛ جالب است که بدانید در برخی از پیج ها کاربران برای اینکه نظر مخاطبان خود را جلب کنند از سلفی با افراد مشهور یا کلیپ های مختلف آنها استفاده می کنند البته برای عده‌ی زیادی هم سرگرم کننده است؛ اگر به چنین امکانی دسترسی ندارید پس باید بدانید که راهکارهای متنوعی وجود دارد که همگی به شما کمک می کنند.
  • در روش دیگر می‌توانید افراد را در کامنت های خود تگ کنید. وقتی که شما پست هایی را در اینستاگرام منتشر می کنید می توانید از فالوورهایتان بخواهید که افراد مختلف را در کامنت ها تگ کنند به این واسطه با یک تیر دو نشان زده اید هم تعداد کامنت هایتان را زیاد کرده اید و هم ممکن است برخی از کاربران از پیج خوششان بیاید و شما را فالوو کنند و نرخ تعامل افزایش پیدا کند.
  • برون سپاری اینستاگرام از دیگر روش‌هایی است که نباید آن را نادیده گرفت؛ اگر از روش های ذکر شده استفاده کرده اید ولی باز هم به نتیجه ای نرسیدید می توانید برای افزایش لایک اینستاگرام از خرید لایک و ویو اینستاگرام استفاده کنید یا به سراغ خرید کامنت ارزان توسط سایت های معتبر بروید. میتوانید پیج تان خود را در اختیار شرکتهای قرار بدهید که برای شما محتوایات جذاب و تازه ای تولید می‌کنند و به همین جهت تعامل پیج شما زیاد تر خواهد شد و می توانید از آنها برای خرید کامنت و ویو اینستاگرام هم استفاده کنید.
  • از ایموجی های مرتبط استفاده کنید؛ زمانی که شما از هشتگ های موثر و پرطرفدار استفاده کنید به واسطه آن در نتایج جستجو برای کاربران دیده می شوید و ایموجی ها سبب می شوند تا کاربرد توجه بیشتری به کپشن و پست شما داشته باشد و بهتر است که تعداد آن را به دو یا سه ایموجی محدود کنید و آن را مرتبط با پست خود تعیین کنید و زیاده روی در آن را نادیده بگیرید؛ همه چیز باید به صورت نرمال و استاندارد در پیج شما لحاظ گردد تا بتوانید به نتیجه برسید.

در آخر بد نیست که پست هایی را تولید کنید که در آن ها سوالی از کاربران می پرسید و از آنها بخواهید که پاسخ صحیح را در کامنت برای شما درج کنند و به همین واسطه مسابقه هم می توانید تعیین کنید که به تعداد کامنت های بیشتر یا کامنت های جذاب هدیه می دهید.

 

خرید لایک و ویو اینستاگرام

برای اینکه بتوان افزایش لایک در اینستاگرام و کامنت ها را در پیج اینستاگرام خود داشته باشید می توانید از خرید کامنت ارزان یا خرید لایک با کیفیت استفاده کنید؛ خرید کامنت استوری یا خرید لایک پست اینستاگرام به منظور افزایش لایک در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار و مفید است.

کاربران با لایک کردن به شما اعلام می‌کنند که پست مورد نظر را دوست داشته اند و آن را پسندیده اند و وقتی پست های شما با لایک های زیادی رو به رو شود به این معنی خواهد بود که پیج شما از دیدگاه افراد زیادی مورد توجه قرار گرفته و از محبوبیت برخوردار بوده است؛ اکثر کاربران به محض اینکه به یک پیج جدید وارد می شوند بعد از اینکه به تعداد فالوورها نگاه میکنند به سراغ میزان کامنت و لایک ها میروند و به همین جهت تمایل مدیران به منظور خرید کامنت و ویو اینستاگرام افزایش پیدا کرده و به هر طریقی تلاش می کنند تا خرید کامنت واقعی اینستاگرام یا لایک را برای پیج خود انجام بدهند.

اگر پیج شما در پست‌های مختلف توانسته باشد تعداد زیاد لایک دریافت نماید و کامنت های زیادی را داشته باشد قطعاً کاربران به آن پیج اعتماد می کنند و علاقه مند خواهند شد تا دیگر پستهای آن را هم ببینند ؛ پس نقش بسیار مهم خرید کامنت و ویو اینستاگرام به منظور افزایش تعداد فالوور های واقعی را نباید نادیده گرفت.

لازم است که این نکته را هم به خاطر داشته باشید که در برخی از پیج ها تعداد فالوور ها به واسطه فالوورهای فیک زیاد است و زمانی که به تعداد لایک و کامنت توجه می کنیم می بینیم که این رقم کم بوده؛ به همین جهت حتی با وجود فالوور فیک نیاز است که شما از خرید کامنت ارزان یا خرید کامنت واقعی اینستاگرام استفاده کنید در غیر این صورت کاربر سریعاً متوجه فالوورهای فیک شما خواهد شد.

 

خرید کامنت ارزان

زمانی که شما در صفحه اینستاگرامی خود پستی را منتشر می‌کنید همه کاربران نمی توانند در همان لحظه پست شما را ببینند و تنها در دقایق اولیه منتشر کردن پست خود با توجه به الگوریتم های مختلفی که اینستاگرام داشته است تنها حدود ۱۰ درصد از فالوورهایتان می‌توانند پست را مشاهده کنند و در صورتی که همین میزان بازخورد مثبتی به پست شما نشان بدهند افراد زیادتر قادر خواهند بود تا آن را مشاهده نمایند؛ به دنبال آن پاسخ مثبت فالوورهای شما نسبت به پست هایتان سبب افزایش شانس شما به منظور دیده شدن بیشتر در اکسپلوور اینستاگرام خواهد شد.

استفاده از کامنت و لایک های زیادتر در پست های اینستاگرامی بسیار حائز اهمیت بوده و به همین جهت میتوان با خرید لایک با کیفیت و خرید کامنت با کیفیت شانس خود را به منظور دیده شدن بیشتر افزایش داد..

 

خرید لایک باکیفیت

همانطور که تا این قسمت مطلب اشاره شد باید به طروق مختلف به دنبال افزایش لایک پست اینستاگرام بود؛ روشهای خرید لایک اینستاگرام شامل دو روش کلی می باشد که می توان به استفاده از ربات و سرویس های فروشنده لایک اشاره کرد.

در خصوص خرید لایک اینستاگرام با ربات به این صورت است که از طرف شما وارد پیج های مرتبط شده و با آنها تعامل برقرار می کند و می‌تواند به افزایش لایک هم کمک کند و معمولاً این نوع سرویس را با خرید پست اینستا یا لایک فالوور ایرانی و… هم می شناسند؛ روش دیگر کمک گرفتن از سرویس های فروشنده است و به این صورت که اکانت های فیک به پیج شما وارد می شوند و می توان از آنها برای افزایش لایک پست اینستاگرام استفاده کرد و به عنوان خرید لایک ارزان هستند. در این روش معایبی مثل اسامی عجیب نام های کاربری یا عدم عکس پروفایل چندان خوشایند نیست و بهتر است از روش های دیگری برای خرید کامنت باکیفیت و لایک استفاده گردد.

شما میتوانید برای خرید کامنت با کیفیت یا خرید لایک ایرانی و لایک خارجی اقدام کنید و بهتر است با توجه به نوع کسب و کارتان و صفحه اینستاگرامی تان روش مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

خرید کامنت استوری یا خرید لایک پست اینستا و… می تواند برای شما موثر و مفید باشد ولی استفاده طولانی مدت از آن ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود؛ شما برای اینکه موفق تر شوید باید تلاش خودتان را بکار بگیرید و در کنار آنها با تولید محتوای جذاب و کاربردی مخاطبان خود را جذب نمایید.

در نهایت شما امکان پول درآوردن از فالوورهای فیک را ندارید و قطعاً آنها نمی توانند تبلیغ برند شما را داشته باشند یا از شما خرید کنند و به مشتری واقعی تبدیل شود؛ پس با جذب کاربران و افزایش تعداد فالوورهای واقعی می توانید محصولات تان را بفروشید و خدمات تان را تا سطح وسیعی معرفی کنید.

بانک 118 آماده است تا بهترین و موثرترین خدمات متنوع اینستاگرام را در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *