بانک 118
تعرفه تبلیغات در واتساپ

تعرفه و هزینه تبلیغات در واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

یکی از راه های تبلیغات برای هر شغل و یا کسب و کاری تبلیغات مجازی در شبکه های اجتماعی است. یکی از این شبکه ها که تبلیغات در آن بسیار موثر است واتس آپ می باشد. هزینه تبلیغات در واتس آپ بسیار مناسب است اما برخی با توجه به اینکه فکر می کنند هزینه تبلیغات زیاد است از این شبکه برای تبلیغاتشان کمک نمی گیرند. البته هزینه تبلیغات با توجه به نوع و تعداد ارسال تبلیغی که می خواهید انجام دهید متفاوت است.

به شما بازدیدکننده محترم پیشنهاد می شود برای ارسال پیام های رایگان تبلیغاتی در واتساپ توسط خودتان از ربات واتساپ دیدن فرمایید

جهت سفارش آنلاین هر یک از پلن های درخواستی روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کنید . پس از پرداخت به فرم ارسال سفارش هدایت می شوید . در هر کدام از مراحل سفارش جهت پشتیبانی می توانید با شماره های 09102087178 – 09101972007 تماس حاصل فرمایید .

نکته اول : با توجه به اینکه سایت بانک 118 خود مرجع شماره موبایل مشاغل کشور است شما دیگر نیاز ندارید بانک مشاغل خریداری کنید و برای ارسال استفاده کنید چرا که ارسال های شما به مشاغل درخواستیتون توسط ما ارسال می شود .
نکته دوم : در پیام های ارسالی می توانید تصویر ، فایل پی دی اف ، متن و لینک درج کنید
نکته سوم : پس از ثبت سفارش نهایی و قبل از ارسال تیم ویراستاری سایت بانک 118 یک بار متن و محتویات پیام تبلیغاتی شما را بررسی می کند و اگر نیاز به اصلاح داشته باشد با شما جهت اصلاح ارتباط برقرار می کنند
نکته چهارم : قبل از ثبت سفارش می توانید جهت دریافت بهترین بازدهی و انتخاب صحیح بانک مشاغل هدف با شماره های مشاوره 09101972007 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
نکته پنجم : پس از ارسال ، گزارشات در یک فایل اکسل برای شما ارسال می شود تا بتوانید از صحت پیام های ارسالی اطمینان حاصل کنید
نکته ششم : جهت سفارش ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ در قسمت پایین هر کدام از پلن های مورد نظر روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کنید . پس از پرداخت آنلاین بصورت اتوماتیک به صفحه ثبت و فرم سفارش هدایت می شوید .
تا 2000 ارسال
تعرفه هر ارسال 380 تومان
قیمت 760,000 تومان
تا 3000 ارسال
تعرفه هر ارسال 370 تومان
قیمت 1,110,000 تومان
تا 5000 ارسال
تعرفه هر ارسال 360 تومان
قیمت 1,800,000 تومان
تا 7000 ارسال
تعرفه هر ارسال 350 تومان
قیمت 2,450,000 تومان
تا 9000 ارسال
تعرفه هر ارسال 340 تومان
قیمت 3,060,000 تومان
تا 10000 ارسال
تعرفه هر ارسال 330 تومان
قیمت 3,300,000 تومان
جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 02128422832

هزینه تبلیغات در واتساپ

هزینه ای که هر یک از افراد برای بازاریابی و تبلیغ خدمات و محصولات خود در پیام رسانی محبوب نظیر واتساپ باید بپردازد، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که از جمله مهمترین این فاکتورها، نحوه طراحی محتوای تبلیغ و حجم پیام های ارسالی مخاطب است. امروزه شرکت های فعال در حوزه داده محتوا و سئو با ارائه پکیج های ساده و اختصاصی در زمینه تبلیغات با واتساپ به صاحبین کسب و کارهای مختلف برای فروش و درآمدزایی بیشتر کمک نموده و هر شخص بر حسب نیاز و بودجه در اختیار خود میتواند پکیج مورد نظر را تهیه کرده و در مدت زمانی اندک با حجم انبوهی از مخاطبان در سرتاسر کشور برای خدمات دهی ارتباط و تعامل برقرار کند.

یکی از راه های تبلیغات برای هر شغل و یا کسب و کاری تبلیغات مجازی در شبکه های اجتماعی است. یکی از این شبکه ها که تبلیغات در آن بسیار موثر است واتس آپ می باشد. هزینه تبلیغات در واتس آپ بسیار مناسب است اما برخی با توجه به اینکه فکر می کنند هزینه تبلیغات زیاد است از این شبکه برای تبلیغاتشان کمک نمی گیرند. البته هزینه تبلیغات با توجه به نوع و تعداد ارسال تبلیغی که می خواهید انجام دهید متفاوت است.

هزینه تبلیغات در واتس آپ به چه صورت است؟ 

با توجه به اینکه می توان در شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده ای انجام داد مانند واتس آپ، این تبلیغات هم به صورت رایگان با دانش خودتون انجام می شوند و هم به کمک افراد دیگر که باید مبلغی را پرداخت کنید. با توجه به اینکه یکی از شبکه های محبوب در میان مردم پیام رسان واتس آپ است برای تبلیغ در این شبکه اجتماعی باید هزینه ای را بپردازید. حال ابتدا باید دانست هزینه های تبلیغات در واتس آپ به چه صورت است؟ به طور کلی با توجه به اینکه فضای واتس آپ بسیار پربازدید است اما هزینه تبلیغات در واتس آپ به نسبت شبکه های اجتماعی دیگر بسیار پایین است.

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات در واتساپ 

 با توجه به اینکه یک فرد خود می تواند تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهد نیازی به پرداخت هزینه ندارد اما اگر همین فرد به دنبال تبلیغات گسترده و انبوه باشد بهتر است تا کار را به افراد کاردان بسپارید و نحوه محاسبه هزینه تبلیغات در واتس آپ به اینگونه است که به نیروی انسانی که پشت سیستم برای تبلیغات شما تلاش می کند و به پیام های تبلیغاتی که برای شما ارسال می کند بستگی دارد. البته خوب است بدانید که هزینه تبلیغات واتس آپ با واتس آپ بیزینس متفاوت بوده زیرا واتس آپ بیزینس در ایران فیلتر است و به همان نسبت هزینه تبلیغات آن بیشتر می باشد اما بازهم هزینه تبلیغات آن در کشور های مختلف متفاوت است.

یکی از راه های دیگر تبلیغات در واتس آپ که هزینه بر است خرید ممبر بوده که برای افزایش فروش شما بسیار کاربردی است. هزینه تبلیغات در واتس آپ در کشور های دیگر بسیار گران تر است اما در نهایت به این نکته پی می بریم که اگر فردی خود بتواند این تبلیغات گسترده را برای کسب و کار خود انجام دهد بسیار موفق تر خواهد بود در حالی که هزینه ای هم پرداخت نکرده است.

مهمترین فاکتور های هزینه تبلیغات در واتساپ

فاکتور های متفاوتی برای هزینه تبلیغات در واتس آپ وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  زمان ارسال پیام

  • نوع پیام تبلیغاتی

  • تعداد ارسال پیام 

  • تعداد سفارش ارسال پیام 

هرچه تبلیغات گسترده تری در واتس آپ انجام شود هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید مخصوصا اگر صنف خاصی در نظر نداشته باشید و مخاطبانتان همگانی باشد. البته نوع تبلیغات را هم حتما باید در هزینه ای که پرداخت می کنید مد نظر قرار دهید. برخی می خواهند تبلیغات تاثیر گذار تری انجام دهند در این صورت به جای متن یا لینک می خواهند فیلم یا عکس باشد که صد در صد بسیار گران تر خواهد بود. در نهایت فراموش نکنید برای تمام این تبلیغات باید سراغ افراد کاردان بروید تا نتیجه مطلوبی به دست بیاورید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *