بانک 118
تبلیغات پست اینستاگرام

تبلیغات پست اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

تبلیغات پست اینستاگرام یکی از قابلیت های بسیار کاربردی است که این نرم افزار محبوب به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا از فضای موجود نهایت بهره و استفاده را بر فروش و یا معرفی برندینگ خود بنمایند. در این مقاله قصد داریم که توضیحاتی را هر چند کوتاه و مختصر، در خصوص نحوه صحیح تبلیغات در اینستاگرام برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید. 

 

تبلیغات پست اینستاگرام

اینستاگرام یکی از  پیام رسان های اجتماعی محبوب و بسیار کاربردی است که امروزه افراد از قابلیت های بیشمار این برنامه کاربردی در جهت اهداف گوناگونی نظیر فروش محصولات؛ تبلیغات پست اینستاگرام و … بهره می برند. در حقیقت صاحبین کسب و کارهای مختلف برای معرفی و فروش بیشتر محصولات خود در بستر فضای اینستاگرام لازم است که ابتدا از طریق پیچ های معروف و شناخته شده، تبلیغاتی را برای معرفی برند و محصول خود ترتیب دهند تا بدین طریق توجه افراد بسیاری  را برای دنبال کردن و نگاه کردن به پست های پیج اینستاگرامی خود جلب نمایند. اپلیکیشن اینستاگرام با فراهم آوردن بستری بسیار مناسب برای رقابت صاحبین کسب و کار های مختلف از این قابلیت و پتانسیل برخوردار است که افراد از هر نقطه ای در کشور و یا جهان برند یا محصول خود را به دیگران معرفی کرده و  درآمد زایی داشته باشند. 

 جهت مشاهده تعرفه ها روی خدمات اینستاگرام  کلیک کنید

 

شرایط تبلیغات پست در اینستاگرام

 تبلیغات پست اینستاگرام به عنوان یکی از راهکارهای ممکن برای فروش و برندینگ محصولات متنوع کسب و کارهای مختلف مستلزم برخورداری از شرایط ویژه ای است که در درجه نخست میتوان به ایجاد یک محتوای اصولی و در عین حال جذاب اشاره کرد. در حقیقت با توجه به بالا بودن رقابت بین صاحبین کسب و کارهای مختلف لازم است که آن ها وقت و هزینه ای را صرف تبلیغات پست اینستاگرام در پیج های مناسب و مورد اعتماد کنند تا از طریق معرفی پیجشان به دیگران، توجه و نظر آن ها را جلب نموده و درآمد خود را افزایش دهند. نحوه صحیح تبلیغات در فضای اینستاگرام باید به گونه ای باشد که بر روی ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و او با دیدن تصویر و کپشن مربوطه برای مشاهده سایر پست های پیج مورد نظر کنجکاو و مشتاق شود.

 

 

نحوه صحیح تبلیغات پست اینستاگرام

افراد برای تبلیغات پست اینستاگرام می توانند به سراغ پیج هایی بروند که از تعداد زیادی مخاطب (فالور) برخوردار هستند و مورد اعتماد باشد. بواقع بسیاری از پیج های اینستاگرامی با خرید فالوور های فیک سعی در گول زدن افراد دارند و با توجه به هزینه ای که صرف تبلیغات پیج خود می کنید؛  باید مراقب بود که گول افراد سودجو و فرصت طلب را نخورید؛ چنین کاری با مقایسه تعداد فالورها با تعداد لایک ها و کامنت های پیچ مورد نظر به راحتی مشخص می شود. همچنین بهتر است که بررسی کنید که فالورهایی که پست های پیج مورد نظر را لایک می کنند و یا کامنت می گذارند به لحاظ تصویر؛ فالور و محتوا در چه وضعیتی به سر می برند؛ چرا که برخی از پیج ها برای لایک و کامنت های خویش نیز به سراغ پیج های فیک می روند. از دیگر نکات حائز اهمیت به هنگام اقدام برای تبلیغات پست اینستاگرام این است که پیج مورد نظر تخصصی باشد؛ یعنی در زمینه مد نظر شما فعالیت داشته باشد تا توجه مخاطب هایی از جنس حوزه کاری خود را بتوانید جلب نمایید. 

 

 

تعرفه تبلیغ پست در اینستاگرام 

تبلیغات پست اینستاگرامی توسط پیج های محبوب، شناخته شده و مورد اعتماد رایگان نیست و امروزه یکی از راه های کسب درآمد افراد معروف و در اصطلاح بلاگر از طریق تبلیغات اینستاگرامی است که آن ها برای پیج های مختلف می کنند. تعرفه دقیق و مشخصی برای تبلیغ پیج های کاری و … در قالب پست و یا استوری در اینستاگرام وجود ندارد و معمولا هر یک از بلاگرها و یا پیج هایی که از فالورهای زیاد برخوردار هستند، نرخ و تعرفه مختص به خود را برای هر تبلیغ به ازای نوع؛ تکرار، ساعت و .. آن به شخص متقاضی پیشنهاد می دهند. البته شخص باید توجه داشته باشد که اگر قصد جذب فالوور تعداد بیشتری را دارد باید به سراغ پیج هایی برود که تعداد فالوور های آن خیلی بیشتر از تعداد مد نظر خود است.

 

 

نکات قابل توجه در خصوص نحوه صحیح تبلیغات پست اینستاگرام

اگر در یک دسته بندی کلی بخواهیم به برخی از مهمترین نکات در خصوص شیوه صحیح تبلیغات در اینستاگرام برای فروش محصول یا معرفی برند یک کسب و کار اشاره کنیم؛ میتوان به موارد ذیل اشاره نمود : 

– میزان ارتباط تبلیغ با پیج انتخاب شده در زمینه مدنظر خود

– فعال بودن پیج مورد نظر برای تبلیغات و بررسی تاریخ پست های آن 

– تبلیغات پست فروش یا برندینگ در پیج اینفلوئنسرهای محبوب اینستاگرام

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *