بانک 118
تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

بازدهی بالا تبلیغات استوری اینستاگرام، موجب شده تا امروزه بسیاری از کسب و کار ها، محصولات و خدماتشان را از این طریق به مخاطبان معرفی کنند. تبلیغات در استوری، علاوه بر سوددهی و افزایش مخاطب، مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی در سوشیال مدیا می باشد.

 

چرا باید تبلیغات خود را در اینستاگرام انجام داد؟

افزایش و گسترش دنیای تکنولوژی و ارتباطات موجب شد تا پلتفرم هایی راه اندازی شوند که ارتباط و تعامل افراد را سهولت می خشند که اینستاگرام یکی از محبوب ترین آنها می باشد. در این شبکه مجازی بیش از یک میلیارد مخاطب به فعالیت پرداخته اند و امروزه کسب و کار های مختلفی در این شبکه راه اندازی شده اند که بهترین روش معرفی این کسب و کارها به مخاطبین بدون محدودیت مکانی، تبلیغات از طریق استوری و پست های اینستاگرام می باشد. انجام تبلیغات در این سوشیال مدیا، این امکان را برای کسب و کار ها فراهم می کند تا بتواند محصول و یا خدمات خود را به صورت گسترده به مخاطبین معرفی کنند و فروش خود را از این طریق افزایش دهند.

 جهت مشاهده تعرفه ها روی خدمات اینستاگرام  کلیک کنید

انجام تبلیغات در استوری اینستاگرام

در آپدیت های اخیر این شبکه مجازی قابلیتی به آن اضافه شد که افراد می توانند تصاویر و ویدیو هایی با مدت زمان ۱۵ ثانیه را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند، که اصطلاحاً به این فرآیند استوری کردن می گویند. پس از اضافه شدن این قابلیت، انجام تبلیغات استوری اینستاگرام به عنوان روشی منحصر به فرد برای معرفی کسب و کار ها و خدمات شناخته شد.

طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده، بازده تبلیغات در استوری های اینستا نسبت به پست ها چندین برابر می باشد که این امر به دلیل مزایا بیشمار استوری کردن تبلیغات است. از قابلیت های استوری کردن بنر های تبلیغاتی می توان به، اشتراک گذاری لینک در استوری ها، اشاره کرد که این روش یکی از بهترین شیوه های افزایش دهنده ترافیک سایت خواهد بود.

 

مزایا و معایب تبلیغات در استوری اینستاگرام

در واقع باید بدانید که اصلی ترین دلیلی که امروزه انجام تبلیغات استوری اینستاگرام به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده، مزایای بیشمار آن می باشد. همانطور که عنوان شد نرخ بازدید مخاطبان از طریق تبلیغات بسیار بیشتر می باشد و در نتیجه تاثیر بازدهی و سود حاصل از تبلیغات استوری نیز بیشتر خواهد بود. در استوری می توان با استفاده از فیلتر ها و افکت های مختلف، بنر های تبلیغاتی را جذاب تر نمود.

همچنین با استفاده از استیکر های مناسبتی و باکس های نظرسنجی و پرسش و پاسخ، می توان با مخاطبان تعامل بیشتری برقرار کرد. لینک گذاری و افزایش دادن ترافیک سایت ها نیز از دیگر مزایا تبلیغات استوری اینستا می باشند. البته تبلیغات اینستاگرام در استوری های این شبکه مجازی حداکثر ۲۴ ساعت باقی خواهند ماند و در برخی شرایط نیز هنگان رسیدن به بازدید مورد انتظار، حذف خواهند شد.

 

روش های افزایش بازدید تبلیغات استوری اینستاگرام

مسلماً هرچه بازدید استوری ها در اینستاگرام بیشتر شود، بازدهی تبلیغات استوری اینستاگرام نیز بیشتر خواهد شد. ازین جهت برای افزایش بازدید تبلیغات استوری ها لازم است تا به چندین نکته توجه کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات خود را به پیج هایی بسپارید که تعداد فالوور بالایی داشته باشند و درصد فالوور فیک آنها به صفر برسد. برای این امر می توانید تعداد لایک و کامنت پست های پیج را با تعداد فالوور های آن مقایسه نمایید.

به طور تقریبی برای اینکه از عدم وجود فالوور فیک مطمئن شوید، باید عدد فالوور های یک پیج تبلیغاتی را در 16% ضرب نمایید. عدد حاصله باید به تعداد لایک ها و بازدید پست های همان پیج نزدیک باشد. نکته دیگری که برای بازدهی بیشتر و افزایش بازدید استوری های تبلیغاتی باید بدان توجه کنید این است که محتوای تبلیغاتی خود را حتماً در اختیار بلاگر ها و پیج های تبلیغاتی قرار دهید که در زمینه کسب و کار و خدمات اینستاگرام شما فعالیت می کنند. علاوه بر این استفاده از استیکر های لوکیشن نیز تاثیر چشمگیری در افزایش بازدید استوری ها خواهد داشت.

 

تعرفه تبلیغات استوری اینستاگرام

هزینه تبلیغات استوری اینستاگرام مطابق با تعداد فالوور های یک پیج تبلیغاتی و همچنین بازدید استوری ها تعیین می شود. اما به طور کلی می توان عنوان کرد که در حال حاضر بسیاری از بلاگر های اینستاگرامی برای هر 1000 بازدیدی که در استوری های تبلیغاتی حاصل شود حدود 10 دلار دریافت خواهند کرد. البته این مبلغ مطابق با تاثیر گذاری بلاگر مربوطه بر روی مخاطبانش نیز تغییر می کند. در نهایت هر بلاگر و یا پیج، برای هر تبلیغ استوری اینستاگرام هزینه مشخصی را در نظر گرفته اند و تعرفه تبلیغات آنها ثابت نیست.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *