بانک 118
تبدیل فایل اکسل به مخاطبین تلفن همراه vcf

آموزش تبدیل فایل اکسل به مخاطبین vcf

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
برای اولین بار در کشور
آموزش رایگان و تخصصی تبدیل فایل اکسل به vcf ( فایل مخاطبین تلفن همراه ) به همراه اطلاعات دیگر و نام و نام خانوادگی
مرحله اول
ابتدا بوسیله کامپیوتر و یا لب تاپ نرم افزاری که در زیر قرار داده شده است را دانلود کنید .
مرحله دوم
فایل اکسل خود را باز کنید . در ستون A نام و نام خانوادگی و در ستون B شماره همراه باشد و مابقی اطلاعات اضافه را حذف کنید ( مهم نیست شماره همراه ها با صفر اول باشند یا خیر )
مرحله سوم
این فایل اکسل را به فرمت فایل CSV UTF-8 ذخیره کنید . سپس در نرم افزار روی دکمه Load CSV File کلیک کنید و فایلی که با فرمت CSV UTF-8 را ذخیره کرده اید را انتخاب بفرمایید
مرحله چهارم
همانطور که میبینید در نرم افزار و در ستون Name نام و نام خانوادگی و در ستون Phone Number شماره همراه ها درج شده است . سپس کافیست روی دکمه Export to VCF File کلیک کنید . سپس یک مکان ذخیره سازی انتخاب کنید و روی دکمه Save کلیک کنید
مرحله پنجم
تبریک ! شماره موفق شدید فایل اکسل را به یک فایل VCF ( مخاطبین تلفن همراه ) تبدیل کنید . اکنون کافیست این فایل را به گوشی همراه خود انتقال دهید و با باز کردن فایل می توانید کلیه این شماره ها را به مخاطبین تلفن همراه خود اضافه کنید .
اگر این آموزش برای شما مفید بوده است با درج نظرتون در قسمت دیدگاه ها در انتهای صفحه ما را در امر ساخت آموزش های رایگان یاری دهید .
فایل VCF چیست ؟

فایل VCF چیست ؟

فایل vcf یه نوع فرمت از فایل می باشد که قابل استفاده در تلفن همراه هوشمند و معمولی می باشد . به زبان ساده تر مخاطبینی که شما داخل تلفن همراه خود دارید به صورت فایل vcf می باشد . فرض کنید شما قصد دارید تلفن  همراه خود را عوض کنید چجوری باید مخاطبینتون رو انتقال بدید به گوشی جدید ؟ شما باید از مخاطبین تلفن همراه قبلی خود یک نسخه پشتیبان و یا خروجی بگیرید که وقتی خروجی میگیرید یک فایل با فرمت vcf در دست دارید و این فایل را به تلفن همراه جدید خود انتقال بدید . پس تا اینجا ما متوجه شدیم که فرمت فایل مخاطبین تلفن همراه vcf است .

تبدیل فایل اکسل شما به مخاطبین تلفن همراه vcf

شاید شما یک فایل اکسل که حاوی اطلاعات مشتریانتان می باشد را در اختیار داشته باشید ولی نمی توانید این شماره ها را وارد مخاطبین تلفن همراه خود کنید چرا که تلفن همراه از فایل اکسل برای درج مخاطبین پشتیبانی نمی کند . حالا در این مطلب نحوه تبدیل انواع شماره ها را به فایل مخاطبین تلفن همراه را آموزش میبینید .

چرا اصلا باید هزینه کنم و فایل اکسلی که دارم رو به مخاطبین تلفن همراه ( vcf ) تبدیل کنم ؟

چرا اصلا باید فایل اکسلی که دارم رو به مخاطبین تلفن همراه ( vcf ) تبدیل کنم ؟

شاید شما نیاز داشته باشید تبلیغات خود را برای شماره موبایل هایی که در فایل اکسل موجود دارید بوسیله تلفن همراه خود در شبکه های اجتماعی ارسال کنید . اینجاست که باید بتوانید اون شماره موبایل ها را در مخاطبین تلفن همراه خود اضافه کنید و برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنید .

Whatsapp Marketing

( واتساپ مارکتینگ )

کاربر محترم اگر نیاز دارید برای کسب و کار خود ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ انجام دهید این روش را بصورت رایگان در آموزش ویدئویی برای شما آماده کرده ایم . جهت مشاهده روی دکمه زیر کلیک کنید
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

3 پاسخ
  1. با سلام ممنون از آموزش کامل و جامع شما و از پاسخگویی سریع شما کمال تشکر رادارم
    پاینده و برقرارباشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *