بانک 118
اپلیکیشن باشگاه مشتریان

اپلیکیشن باشگاه مشتریان

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
قیمت اپلیکیشن باشگاه مشتریان ( ذخیره شماره موبایل مشتری )

توضیحات مختصر درباره اپلیکیشن باشگاه مشتریان

اپلیکیشن بانک مشتریان رو گوشی همراه نصب می شود و بیشتر مناسب برای انواع فروشگاه های سطح شهر و کسب و کارهایی که فروش حضوری و اینترنتی دارند می باشد . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی از فروشگاهی خرید می کنید دستگاهی روی میز پیشخوان است که با وارد کردن شماره موبایلتون ، اس ام اس تبلیغاتی از آن فروشگاه بصورت اتوماتیک برای شما ارسال می شود .

اپلیکیشن باشگاه مشتریان هم دقیقا مثل همان دستگاه عمل میکند با تفاوت به اینکه دیگر نیازی به دستگاه نیست و شما شماره موبایل مشتری را روی اپلیکیشن وارد می کنید و پیامی که تنظیم کرده اید برای مخاطب ارسال می شود . قابلیت اضافه کردن دستگاه هم در آینده برای شما فراهم می باشد و همچنین از طریق پنل کاربری بانشگاه مشتریان می توانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هم برای کل کشور ارسال کنید .

اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک 118 در اختیار تمامی کسب و کارها و اصناف مختلف قرار گرفته است تا بتوانند از امکانات این اپلیکیشن برای وفادار سازی مشتریان و افزایش فروش بهره ببرند. زیرا استفاده از باشگاه مشتریان یکی از بهترین راه های حفظ ارتباط با مشتری و همراه نمودن وی با کسب و کار است.

 

معرفی اپلیکیشن باشگاه مشتریان

بانک 118 با معرفی  اپلیکیشن باشگاه مشتریان موفق شده است  یکی از بهترین وسایل ارتباطی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. زیرا بدین ترتیب  می توان  انواع روش های تبلیغاتی را با قیمت ارزان؛ اما موثر و سریع اجرا نمود.  لذا آشنایی با نحوه کارکرد این باشگاه می تواند نقش پررنگی را در رشد و توسعه کسب و کارها ایفا نماید.

در همین راستا باید گفت بهترین باشگاه مشتریان، باشگاهی است که بتواند کمک کند مشتریان را وفادار نمود و از آنها حتی به عنوان بازاریابان کسب و کار استفاده کرد. زیرا یکی از ارزانترین و بهترین روش های بازاریابی، بازاریابی دهان به دهان است.  یعنی مشتریان راضی خودشان شما را به سایر مشتریان معرفی می کنند.  آنان می توانند در دورهمی های خانوادگی و دوستانه درباره شما حرف بزنند و محصولاتتان را به هم معرفی کنند. حتی می توانند دیگران را عضو باشگاه کنند. لذا یکی از مزایای داشتن اپلیکیشن باشگاه مشتریان، تبلیغ محصولات از طریق شیوه دهان به دهان است. 

 

قیمت اپلیکیشن باشگاه مشتریان

لازم به ذکر است نرم افزار باشگاه مشتریان بانک 118، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده است که بتوانند باشگاه را  به بهترین نحو ممکن در راستای اجرای اهداف مجموعه پیش ببرند. زیرا در اپلیکیشن باشگاه مشتریان اطلاعات زیادی درباره مشتریان می توان ذخیره نمود و برای وفادارسازی و همراه نمودن مشتریان استفاده کرد. در این  اپلیکیشن باشگاه مشتریان داده هایی مانند شماره  تماس مشتری، راه های ارتباطی و مشخصات ایشان ذخیره می شوند. همچنین قابل ذکر است محدودیتی بابت تعداد مشتری وجود ندارد و اطلاعات هر تعداد مشتری را می توان ثبت نمود. لذا داده های مشتریان بالقوه و بالفعل که یا خرید نموده اند و یا حتی درباره محصول سوال کرده اند را می توان ثبت نمود.

 بدین ترتیب این نرم افزار باشگاه مشتریان به عنوان یک بانک اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

مزایای خرید نرم افزار باشگاه مشتریان

 خرید اپلیکیشن باشگاه مشتریان

  • اسکریپت باشگاه مشتریان بانک 118 به گونه ای است که یک بانک اطلاعاتی در اختیار کسب و کارها خواهد بود که کمک می کند در تبلیغات بازاریابی آینده نیز از آن استفاده نمایید. قطعا فروختن کالا به کسی که تجربه یک بار خرید از شما را دارد راحت تر از افراد جدیدی است که از شما شناختی ندارند.
  • همچنین با وفادارسازی مشتریان و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل سود خالص کسب و کار ها افزایش می یابد. وقتی به صورت مداوم با مشتری در ارتباط باشید و مراجعات او را بیشتر کنید، مشتری را راضی نگه دارید و مشتریان بالقوه را به خرید ترغیب نمایید کاملا مشهود است که سود کسب و کار شما افزایش می یابد.
  • البته باید این حقیقت را درنظر گرفت که در هنگام نوسان بازار از دست دادن مشتری بارها اتفاق می افتد، به خصوص که با شرایط تورمی در بازار همراه باشد. زیرا در چنین شرایطی به طبع بسیاری از مشتریان به سراغ اجناس ارزانتر می روند. لذا شما یا باید ارزانترین محصول را عرضه کنید و در باشگاه بر روی آن تکیه کنید و یا مزایای رقابتی محصولاتتان را به اطلاع مشتریان برسانید.
  • در اپلیکیشن باشگاه مشتریان با تاکید بر مزایای محصولات و درنظر گرفتن مشوق هایی از رویگردان شدن مشتریان می توان ممانعت کرد و از تمایل آنها به سمت رقبا کاست. حتی با بیان مزایای محصولات مختلف، مراجعات مشتری را برای خرید بیشتر کرد.
  • همچنین با کمک اپلیکیشن باشگاه مشتریان می توان خواسته های مشتریان را شناسایی کرد و با طراحی وب سایت اطلاعات مورد نیاز آنان را به اطلاع ایشان رساند.

 

 

امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان

بررسی اپلیکیشن باشگاه مشتریان

 یکی از دلایلی که کسب و کارها  اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک 118 را تهیه می کنند؛ داشتن  مجموعه ای است که همانند یک وسیله ارتباطی عمل می کند  تا بتوان مطالبی را به اشتراک گذاشت و نظرسنجی نمود و فیدبک گرفت.  همچنین از پیشنهادات برای بهبود شرایط کمک گرفت و انتقاداتی که ممکن است در اختفا گفته شود و برای کسب و کارها مضر باشد را رودررو بشنویم. در حقیقت کسب و کارها با خریداری نرم افزار باشگاه مشتریان می خواهند محیطی دوستانه فراهم کنند تا هم روش های تبلیغاتی که قرار است در پیش بگیرید را امتحان نمایند و هم مشتریان خود را وفادار نمایند.

همچنین آخرین اخبار و اطلاعات برای اعضا باشگاه از طریق پیامک، ایمیل و خبرنامه ارسال می شود. اعضا باشگاه تخفیف می گیرند.  همیشه پیگیری می شوند و وفادار باقی می مانند و همه این موارد از مزایای استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان است.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان از زمانی اهمیت زیادی یافته است  که مشتری مداری در بین شرکت ها و سازمان های جایگاه خود را یافته است. آنها به اهمیت مشتری مداری و حفظ آن پی برده اند.  آنان متوجه شده اند با مرور زمان، هر کسب و کار جدید و پر رونقی رقبایی می یابد و این رقبا می توانند مشتریان را به سمت خود بکشند. مشتریان ناراضی به راحتی به سمت رقبا می روند، لذا بدون توجه به رضایت مشتریان، هر روز از تعداد مشتریان کاسته می شود.  به همین دلیل توجه به مشتری مداری در جلب رضایت مشتری ضروری به نظر می رسد. در همین راستا اپلیکیشن  باشگاه مشتریان به بازار آمد. در این اپلیکیشن ها با توجه به امکانات خاصی که در نظر گرفته شده  است افزایش مشتری و وفادارسازی مشتریان انجام می گیرد.

 

نظرسنجی در باشگاه مشتریان

در اپلیکیشن باشگاه مشتریان امکان نظرسنجی وجود دارد. به فرض مثال  اگر کسب و کاری می خواهد تغییراتی در یک کالا با شکل و شمایل کلاسیک دهد، در حالیکه مشتریان به آن شکل و شمایل سنتی عادت کرده اند، دوستش دارند و به طور مداوم می خرند. با کمک باشگاه مشتریان می توان فیدبک مشتریان را سنجید. بدین ترتیب  کسب و کار می تواند متوجه شود اگر محصول تغییر کند آیا باز خواهد فروخت. آیا مشتریان وفادار باز آن را دوست خواهند داشت. آیا مشتریان جدیدی خواهد یافت. لذا بهترین فضایی که امکان گرفتن فیدبک را می دهد باشگاه مشتریان است.

شما میتوانید در زمانی که قصد تغییر محصول را دارید  حتی قبل از ساخت و طراحی، درباره آن از مشتریان نظرخواهی کنید و بخواهید پیشنهادی برای بهبود و تغییر آن بدهند. حتی اسم برای آن انتخاب کنند. می توان قبل از تولید انبوه از مشتریان خواست محصول را نقد کنند. با دیدن این عکس العمل ها است که تغییرات مناسب را می توان اعمال نمود و روش های تبلیغاتی درست را انتخاب کرد.

 

بازاریابی یک سطحی و چند سطحی

در بسیاری از مواقع در اپلیکیشن باشگاه مشتریان از محصول جدید به عنوان هدیه استفاده می نمایند. یعنی از اعضا می خواهند مانند بازاریابی شبکه ای تعداد نفرات خاصی را در باشگاه عضو نمایند و همگی، محصول هدیه را دریافت نمایند.  روش های تبلیغاتی جدید نیز ابتدا در باشگاه قابل اجرا است؛ کلیپ هایی که برای بازاریابی ویروسی طراحی شده اند را می توان ابتدا در باشگاه در معرض دید قرار داد تا اعضا خود برای وایرال کردن کلیپ وارد عمل شوند.

 

پیگیری مشتریان ناراضی در اپلیکیشن باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان در قالب یک اپلیکیشن در دسترس صاحبان کسب و کارها، مسئول ارتباط با مشتریان، مدیر بازاریابی و کاربران دیگر قرار می گیرد تا به ارزیابی روند کار بپردازند. زیرا مشتریان راضی بازهم خرید خواهند کرد و مشتری خواهند آورد؛ اما مشتریان ناراضی هم دیگر خرید نمی کنند و هم حداقل به 10 نفر خواهند گفت تا خرید نمایند. لذا با دیدن نظرات مشتریان می توان  استراتژی های جدیدی را برای مجموعه در نظر گرفت. آنان حتی با شنیدن نظرات انتقادی می توانند در عملکرد مجموعه تغییراتی را ایجاد نمایند. بر اساس سیاست های مجموعه میتوان امتیازات خاصی را برای مشتریان وفادار و مشتریانی که به تازگی به مجموعه اضافه شده اند در نظر گرفت.

 

داشتن بانک اطلاعاتی کامل در اپلیکیشن باشگاه مشتریان

از اولین امکاناتی که در بهترین باشگاه مشتریان درنظرگرفته شده است امکان ثبت کامل تمامی اطلاعات مشتریان است.  بعضی از کسب و کار مشتریان خاصی دارند. لذا تعداد ایشان محدود است؛ اما بسیاری از کسب و کارها و اصناف مشتریان متعددی دارند. مشتریان از سنین و طبقات و فرهنگ های خاصی هستند، به صورتی که در زمان طبقه بندی، هر کدام در چندین گروه قرار می گیرند. باید قبول کرد هر صنف فرهنگ و مشخصات خاص خود را دارد و این شاید به این دلیل است که شغل یا طبقه اجتماعی بر روی آداب و رسوم و  علایق و اخلاق و شخصیت افراد تاثیر می گذارد. به طور مثال قطعا فروش محصولات خاصی به جامعه پزشکی راحت تر از کارمندان دولت باشد و یا در نظر گرفتن فروش اقساطی برای کارکنان سازمانهای دولتی به خاطر وضعیت استخدامی و…  راحت تر از کارگران ساختمانی است. تمامی این موارد برروی فروش مشاغل مختلف تاثیر گذار است.

 لذا در اپلیکیشن باشگاه مشتریان امکان ثبت اطلاعات مشتریان به صورت کامل وجود دارد تا بدین ترتیب سازمان ها و مشاغل مختلف بتوانند بهترین روش تبلیغاتی و فروش را در نظر بگیرند. بنابراین کاربران در هنگام ثبت اطلاعات افراد باید موظف شوند گزینه هایی را که می تواند در شیوه فروش و تبلیغات تاثیر بگذارند را پر نمایند. این داده ها بانک اطلاعاتی را برای شما می سازند که کمک میکند راحتتر و سریعتر تصمیم بگیرید با هر گروه مشتری چگونه معامله کنید، چه پیام تبلیغاتی بفرستید، چه شیوه فروشی را درنظر بگیرد. لذا با توجه به اینکه بهترین باشگاه مشتریان اپلیکیشن ذخیره شماره مشتری نیز می باشد، در گام اول برای کار با این نرم افزار یا اپلیکیشن اطلاعات همه مشتریان را به صورت کامل ثبت نمایید.

 

امکان طبقه بندی مشتریان در باشگاه مشتریان

یکی از امتیازات بهترین باشگاه مشتریان کمک به دسته بندی و طبقه بندی داده هایی است که کاربران در اپلیکیشن ثبت نموده اند. اطلاعاتی که در بالا گفته شد باید به صورت کامل ثبت شوند و سپس با کمک این نرم افزار، طبقه بندی شوند. نیاز نیست کسی زمان زیادی برای دسته بندی صرف نماید. اطلاعات به راحتی فیلتر و طبقه بندی می شوند، لذا می توان برنامه های بازاریابی را به خوبی پیاده کرد. به صورتی که در مناسبت های مختلف مانند روز مشاغل تخفیف داد، پاداش در نظر گرفت. قرعه کشی انجام داد. مسابقه برگزار نمود و مشتریان را همچنان همراه نگاه داشت. در هنگام ثبت اطلاعات می توان اطلاعاتی مانند تاریخ ازدواج را ثبت نمود و پیامک های مناسبتی ارسال کرد یا هدایایی را درنظر گرفت. 

 

خرید بهترین باشگاه مشتریان

البته بنا بر سیاست های مجموعه می توان مشتریان را به دسته های خاصی نیز تقسیم نمود؛ به صورتی که مشتریان با خرید بیشتر یا مشتریان وفادارتر و قدیمی تر به عنوان مشتریان طلایی باشند تا مزایای خاصی را برای ایشان در نظر گرفت. 

 

پیاده کردن انواع روش های تبلیغاتی

در اپلیکیشن باشگاه مشتریان، مشتری با مزایای محصولات کسب و کار بیشتر آشنا می شوند. زیرا دستورالعمل و روش کار با محصول نیز با دقت بیشتری اطلاع رسانی می شود. همچنین چون اطلاعاتی مانند ایمیل ذخیره شده است، کسب و کارها می توانند بازاریابی پیامکی و تلفنی و ایمیل مارکتینگ را به راحتی انجام دهند.

 نرم افزار باشگاه مشتریان امکان دور هم جمع کردن افراد حتی از دورترین نقاط کشور را دارد. همچنین شماره تماس مشتریان حتی برای ایجاد کانال در تلگرام و پیج در اینستاگرام در اختیار شما است تا بازاریابی را در شبکه های اجتماعی ادامه دهید و  به کمک ایشان تبلیغات موثرتری انجام دهید. مخاطبان می توانند هر روز پست های شما را بخوانند و لایک کنند.

بهترین باشگاه مشتریان 2 پنل در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ یک پنل در اختیار کاربران تا بتوانند اطلاعات را ثبت کنند و برنامه هایی را که برای نظرسنجی و بازاریابی قرار است پیاده کنند، اجرا نمایند. مشتریان را فالواپ نمایند و نتیجه را ثبت کنند. برای مشتریان ناراضی اقدام اصلاحی تعریف نموده و اجرا کنند. مدیر نیز در پنل مدیریت می تواند برای هر کاربر اختیاراتی را درنظر بگیرد، روند کار را ببیند و نتیجه اقدامات کاربران را برای مشتریان ناراضی دیده و اگر اقدامی لازم است انجام دهند.

 

کارت عضویت در باشگاه مشتریان بانک 118

دز بهترین باشگاه مشتریان می توان برای مشتریان کارت صادر کرد. بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای به مشتریان خود کارت می دهند تا با خرید خاصی از درصد مناسبی تخفیف بهره ببرند. 

 

برندسازی با باشگاه مشتریان

برندسازی نیز با کمک اپلیکیشن باشگاه مشتریان امکان پذیر است. زیرا از طریق مشتریان وفادار می توان یک محصول را به دیگران معرفی کرد و یک برند را شناساند. مشتریان باشگاه هر کدام با افراد و شبکه های اجتماعی مختلف در ارتباط می باشند، لذا وقتی از محصولات برند شما استفاده می نمایند به برندینگ شما کمک زیادی می شود.

 

درجه بندی رضایت مشتریان

این امکانات در اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک 118 به صورت هدفمندانه در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب که کاربران و صاحب کسب و کارها بتوانند  در گام اول میزان رضایت مشتریان را بسنجند؛ البته سنجش کلی و مبهم نیست، بلکه درجه بندی شده است. زیرا اگر امتیازدهی انجام نگیرد، نتیجه بسیار کلی بوده و نقاط ضعف و قدرت شناسایی نمی شوند. اما اگر رضایت درجه بندی شود، می توان نمودار تهیه نمود و میزان پیشرفت کار و اثربخشی اقدامات اصلاحی را به خوبی سنحید. لذا اولین فایده این نرم افزار باشگاه مشتریان، شناسایی میزان درجه رضایت  مشتریان می باشد.

در گام بعدی با توجه به فیدبکی که از مشتریان دریافت می شود و نظرات ایشان، می توان برای تولیدات بعدی، استراتژی های مناسبی را در نظر گرفت.  مشتریان نقاط ضعف و قوت محصولات را می گویند، پیشنهاد می دهند، درباره نیازهای خود سخن می گویند، انتظاراتشان را بیان می کنند و بدین ترتیب می توان از این نکته ها برای  تولید محصولات آینده بهره برد.

 

 قیمت پنل باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان باکس 118 اکنون در اختیار تمامی کسانی است که می خواهند انواع روش های بازاریابی را ترکیب نموده و با ارزیابی نتایج این تبلیغات، در کسب و کار خود رونق ایجاد نمایند.  لذا به تمامی کسب و کارها توصیه می گردد ابتدا نمونه رایگان باشگاه را دانلود نموده و به صورت آزمایشی، مدتی از آن استفاده نمایند.  آموزش و پشتیبانی از این نرم افزار رایگان می باشد، لذا تاثیری در  قیمت باشگاه مشتریان ندارد.  بنابراین با توجه به امکانات در نظر گرفته شده در این اپلیکیشن، قیمت آن برای کسب و کارها کاملا منصفانه می باشد. مشتریان راضی بزرگترین سرمایه هر کسب وکاری می باشند.

 

دانلود رایگان نرم افزار باشگاه مشتریان

بانک118 تصمیم گرفته است به مشتریان این امکان را بدهید که بتوانند از دانلود رایگان نرم افزار باشگاه مشتریان جهت تست این نرم افزار بهره ببرند. کسب و کارها نرم افزار را دانلود می کنند و اطلاعات مشتریان را به صورت کامل ثبت و ارتباط با مشتریان را پیگیری می نمایند. بدین ترتیب رضایت ایشان را می سنجند و از فیک بک آنها برای بهبود کار بهره می برند.  وقتی امکانات در دسترس کاربر قرار می گیرد می تواند تشخیص دهد آیا از این امکانات برای افزایش فروش و جذب مشتری می تواند بهره ببرد. زیرا حتی هرکسی که حتی برای سوال مراجعه می کند، به عنوان مشتری بالقوه، پیگیری می شود تا به مشتری بالفعل تبدیل گردد. 

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *