بانک 118
افزایش بازدیدکننده استوری اینستاگرام

افزایش بازدیدکننده استوری اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
لیست قیمت افزایش بازدید استوری اینستاگرام

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آمارها نشان می‌دهند که مشاهده تبلیغات استوری اینستاگرام نسبت به پست های آن حدود ۸۰ درصد بیشتر است. پس اگر شما کار کردن با استوری اینستاگرام را به خوبی یاد گرفته باشید و در فواصل زمانی مشخص برای کسب و کارتان از این طریق تبلیغ کنید می‌تواند بازخورد بسیار عالی برای شما به همراه داشته باشد. به زبانی ساده تر استوری اینستاگرام این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تجربیات خودتان یا اتفاقات تان را در هر لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

استوری اینستاگرام به صورت یک داستان کوتاه است که که فقط برای یک مدت زمان مشخص قابل رویت بوده است و هر فردی می‌تواند اتفاقاتی که در طول ۲۴ ساعت برایش رخ می‌دهد را در استوری قرار بدهد و افرادی که تمایل به دیدن استوری های شما داشته باشند می توانند به ترتیب قرار دادن استوری ها توسط شما آنها را ببیند و البته بلاگرهای اینستاگرامی به این واسطه تمامی فعالیت های شان را که از صبح تا شب انجام می دهند به مخاطبانشان اعلام می کنند و همین موضوع می توانند سرگرمی و تمایل برای مشاهده استوری های دیگر را به وجود بیاورد. البته افکت های متنوعی توسط اینستاگرام در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید تصاویر و ویدیو های تان را در استوری جذاب تر کنید یا اشکال مختلفی را انتخاب کنید و فیلتر های متنوعی را اجرا کنید.

 این امکانات و قابلیت ها به قدری در استوری اینستاگرام زیاد هستند که شما می توانید حس کنید یک کانال تلویزیونی در اختیار دارید و هر دقیقه می توانید از آن برای تبلیغ استفاده کنید ولی همه چیز به خلاقیت شما وابسته است. در این راستا افرادی که در پیج اینستاگرام خود فالوور های زیادی دارند و به صورت فعال در این پلتفرم حضور دارند به دنبال افزایش بازدید استوری اینستاگرام هستند و می خواهند با راهکارهای آشنا شوند که بتوانند این تعداد مخاطب را زیادتر کنند.

قبل از اینکه راهکارهایی به منظور افزایش بازدید استوری اینستاگرام معرفی شود باید این نکته را به خاطر بسپارید که هر استوری تنها برای ۲۴ ساعت نمایش داده می شود و امکان ذخیره و نگه داشتن این داستان‌ها نیز وجود دارد.

راهکارهای موثر در افزایش بازدید استوری

  • برای اینکه عکس یا ویدیو بگیرید حتماً از یک دوربین دیجیتال با کیفیت استفاده کنید تا استوری های با کیفیت تری داشته باشید.
  • میتوانید از ویدیو در استوری های خود استفاده کنید چرا که از نظر کاربران دیدن یک ویدیو بسیار جذاب تر از یک عکس است.
  • استوری را در فید اینستاگرام تان نمایش بدهید. اگر چندین استوری منتشر کرده اید ولی با بازدید خوبی روبرو نشده است می توانید در قسمت فید اینستاگرام یعنی نخستین صفحه ای که به محض وارد شدن به اینستاگرام با آن روبرو می شوید تصویری از استوری های خودتان را با لینک ارسال کنید؛ بعد از آن در فید اینستاگرام خود و همه فالوورهای شما این اعلان نشان داده می شود و شما می توانید بازدید استوری هایتان را افزایش بدهید.
  • در استوری های خود از هشتگ های مناسبی استفاده کنید چرا که بسیار موثر می باشد و می تواند منجر به افزایش بازدید کننده واقعی استوری اینستاگرام برای شما شود؛ نه تنها در استوری بلکه در پست اینستاگرام نیز باید از هشتگ های موثر و مرتبط استفاده کرد.
  • فعال بودن در اینستاگرام را فراموش نکنید؛ برای اینکه تاثیر بهتری را دریافت کنید حتما در طول روز با فاصله های زمانی مشخص شده پست های مختلفی را منتشر نمایید. قطعا زمانی که شما در روز یک پست را در صفحه ی اینستاگرامی خود قرار بدهید به نسبت انتشار پست در هر هفته یکبار، تاثیر بسیار بیشتری دریافت می کنید چرا که با زیاد شدن تعداد لایک و کامنت میزان بازدید استوری شما هم زیادتر خواهد شد.
  • اکثر کاربرانی که در اینستاگرام اقدام به انتشار استوری می کنند دوست دارند که با افزایش بازدید کننده واقعی استوری اینستاگرام روبرو شود؛ به همین جهت شما در کنار استفاده از راهکارهای ساده می توانید به افزایش بازدید استوری کمک کنید یا از خرید بازدید استوری اینستاگرام از مرجع های معتبر نظیر بانک ۱۱۸ استفاده نمایید. بانک اطلاعات مشاغل کشور بانک 118 اقدام به ارائه انواع خدمات اینستاگرام به شما مخاطبان عزیز می نماید تا بتوانید پیجی فعال و پر بازدید را در حوزه کسب و کارتان داشته باشید.
  • از دیگر راهکارهای افزایش بازدید کننده واقعی استوری اینستاگرام میتوان به درگیر کردن ذهن مخاطبان با نظرسنجی و سوال پرسیدن اشاره کرد. در صفحه ویرایش با کلیک بر روی برچسب صورتک خندان در صفحه برچسب میتوانید موسیقی اضافه کنید یا برای کاربران خود نظرسنجی در نظر بگیرید یا از آنها سوال کنید. مثلا مسابقه ای مطرح کنید و مدت زمان مشخصی برای پاسخ دادن به سوالات آن تعیین نمایید.
  • کاربران دیگر را در استوری های تان منشن نمایید؛ اگر افرادی را به این واسطه در استوری هایتان منشن کنید ممکن است فالوور های آنها هم استوری های شما را ببینند و میتوانید به این شیوه هم به افزایش بازدید استوری خود کمک کنید.

 

خرید بازدید استوری اینستاگرام

یکی از مواردی که کمک می کند تا شما پیج اینستاگرام تان را توسعه بدهید و رشد بهتری در آن ایجاد کنید افزایش بازدید استوری می باشد. اگر تا این قسمت مطلب را مطالعه کرده باشید قطعاً با راهکارهای آشنا شده اید که می تواند افزایش بازدید کننده واقعی استوری اینستاگرام را برای شما به همراه داشته باشد؛ در کنار آنها خرید بازدید استوری اینستاگرام نیز بسیار تاثیرگذار است و موجب می‌شوند تا بازدیدکنندگان واقعی استوری شما را ببینند.

به صورت خلاصه و کلی افزایش بازدید واقعی استوری شامل موارد زیر است:

  • افزایش بازدید استوری با استفاده از هشتگ
  • افزایش واقعی بازدید اینستاگرام با استفاده از لوکیشن
  • پاسخ دادن به تمامی دایرکت ها از دیگر روشهای افزایش میزان بازدید استوری است
  • بالا بردن سین استوری رایگان با پرسش و پاسخ
  • استفاده کردن از نظرسنجی یا استیکرPoll
  • استفاده از انواع چالش ها در استوری اینستاگرام
  • منتشر کردن ویدیو های بیشتر در استوری
  • قرار دادن استوری های ارزشمند و پرمحتوا
  • تولید محتوا به صورت مداوم و منظم
  • هیچ وقت برای افزایش میزان فالوورهای صفحه اینستاگرام از فالوور های غیر واقعی و فیک استفاده نکنید چرا که ممکن است در دراز مدت سبب کاهش میزان بازدید های استوری شما شود و تاثیرات منفی در پیج شما به جای بگذارد.
  • قسمتی از محتوای پست را به استوری انتقال بدهید تا به این شیوه منجر به افزایش بازدید واقعی استوری شوید.

نکته) متاسفانه در برخی از وب سایت ها پکیج های در خصوص خرید بازدید استوری اینستاگرام وجود دارد ولی این بازدید فقط در قالب یک امار و ارقام است و تاثیری برای پیج شما ندارد پس اگر تصمیم برای خرید بازدید استوری دارید از مرجع های مطمئن و معتبر استفاده کنید.

این مورد را نیز در نظر داشته باشید که در بازدید واقعی استوری اینستاگرام معمولاً بازدیدکنندگان دارای عکس پروفایل هستند و بازدید برای آخرین استوری شما در نظر گرفته می شود اما ممکن است تا سه استوری آخر هم لحاظ شود.

 

تبلیغا

یکی از ترفندهای که در خرید بازدید استوری صورت می گیرد درج استوری در زمان های مناسب است. به بیان ساده تر اگر شما از زمان های خاصی برای انتشار استوری استفاده کنید قطعاً موفق تر خواهید شد؛ پس بازدید استوری با ساعت انتشار آن ارتباط مستقیم دارد؛ استوری های صفحه اینستاگرامی شما می تواند شامل چندین استوری مختلف باشد اما اصلی ترین آن ها به استوری اول اختصاص دارد و به همین جهت دقت کنید که بین ساعت ۹ تا ۱۱ صبح آن را منتشر کنید و اگر بتوانید آن را جذاب و حرفه ای آماده انتشار کنید مخاطب تمایل پیدا می کند تا مابقی استوری ها را در طول روز دنبال کند.

پس از آن برای استوری دوم ساعت دوازده و نیم تا یک و نیم را در نظر بگیرید و از ساعت چهار و نیم به بعد استوری سوم را قرار بدهید. سپس می توانید استوری های دیگری را نیز منتشر کنید ولی بهترین زمان برای انتشار آخرین استوری بین نه و نیم شب تا ده و نیم است و اگر از ۱۲ شب به بعد استوری منتشر کنید قطعاً با بازدید کم روبرو می شوید چرا که اکثر کاربران ممکن است خواب یا در  حال استراحت باشند.

بهترین راهکار برای افرادی که اطلاعات کافی از این موضوعات ندارید خرید بازدید استوری است و با خرید بازدید کننده واقعی استوری اینستاگرام می توانید علاوه بر اینکه صفحه ای اینستاگرامی خود را با بازدیدهای بیشتر روبرو می کنید حتی افزایش تعداد فالوورهای پیج خود را نیز به دنبال داشته باشید.

مرجع های معتبر به منظور افزایش واقعی بازدید اینستاگرام از الگوریتم های مناسب استفاده می‌کنند تا این بازدید واقعی استوری اینستاگرام با ریزش روبرو نگردد. با خرید بازدید کننده واقعی استوری اینستاگرام نه تنها هیچ مشکلی برای پیج شما یا بلاک شدن آن به وجود نمی آید بلکه شما با افزایش واقعی بازدید اینستاگرام روبرو خواهید شد.

ما در بانک 118 آماده هستیم تا بهترین خدمات اینستاگرام را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها به شما کاربران عزیز ارائه نماییم….

 

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *