بانک 118
آشنایی با پنل ارسال پیامک انبوه

آشنایی با پنل ارسال پیامک انبوه

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

پنل ارسال پیامک انبوه، سامانه ای است که با استفاده از آن می توان به صورت وسیع و گسترده به شماره های مختلف پیامک ارسال کرد. پنل ارسال پیامک انبوه دارای امکانات و ویژگی هایی است که می توان با استفاده از آن جامعه هدف را به خوبی شناسایی کرد و پیامک های انبوه خود را ارسال و باز خورد را ارزیابی کرد. 

 

پنل ارسال پیامک

ارسال پیامک امروزه بهتر از روش های دیگر به منظور تبلیغات، معرفی خدمات، اطلاع رسانی و… موثر است چرا که در این روش به صورت مستقیم پیامک به شماره افراد ارسال می گردد. لذا با ارتباط مستقیم احتمال افزایش بازخورد تبلیغات فراوان خواهد بود. پنل های ارسال پیامک امروزه همچنان با وجود فضای مجازی و ورود تکنولوژی های جدید اهمیت خود را حفظ کرده است و با استفاده از پنل های پیامکی می توان افراد بیشتری را درگیر موضوع تبلیغات قرار داد. پنل ارسال پیامک به گونه ای طراحی شده است که کار با آن آسان است و شما به راحتی می توانید متن مورد نظر را به مخاطبان خود ارسال کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. 

 

پنل ارسال پیامک انبوه

پنل ارسال پیامک انبوه نیز یکی از انواع پنل های پیامکی است که این امکان برای شما فراهم می شود که بتوانید در سطح وسیعی پیامک ارسال کنید. در پنل ارسال پیامک انبوه به شما یک خط اختصاصی داده می شود که از طریق آن می توانید هم پیامک ارسال کنید و هم این که پیامک دریافت کنید. پیامک های انبوه را می توانید به جامعه هدف خود ارسال کنید که این جامعه هدف با توجه به کسب و کار و نوع خدمات شما می تواند محدود و یا وسیع باشد. برای ارسال پیامک انبوه فقط کافی است متن را وارد کرده و مخاطبان خود را انتخاب کنید در همان لحظه با کلیک بر روی دکمه ارسال پیام ها به مخاطبان ارسال خواهد شد. البته امکان تنظیم بازه زمانی مورد نظر برای ارسال وجود دارد.

 

امکانات پنل ارسال اس ام اس انبوه

پنل ارسال پیامک انبوه امکانات فراوانی دارد. وجود امکانات متنوع و فراوان در پنل پیامک انبوه موجب شده است که صاحبان کسب و کارها و خدمات مختلف برای ارسال انبوه پیامک ها با مشکل خاصی روبرو نشوند. در این پنل پیامکی دفترچه تلفن وجود دارد که شما می توانید مخاطبان خود را دسته بندی کنید. همچنین پنل اس ام اس انبوه دارای بانک مشاغل تفکیک شده است که این امکان را به شما می دهد که به کسب و کارها و مشاغل مختلف پیامک ارسال کنید. علاوه بر این امکان ارسال پیامک به سرشماره های مختلف و مناطق مختلف وجود دارد. برای استفاده از پنل پیامکی انبوه کافی است که حساب خود را بر اساس تعداد پیامک های ارسالی شارژ کنید.

جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با شماره های 09101972007 - 09101972008 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
مشاهده آموزش های کار کردن با پنل پیامکی سایت بانک 118 و کلیه مطالب مرتبط
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *