بانک 118
پنل پیامکی مخابرات

پنل پیامکی مخابرات چیست و چه کاربردی دارد؟

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

پنل پیامکی مخابرات، سیستمی گسترده برای ارسال پیامک به صورت انبوه می باشد که توسط نمایندگی ها و یا اپراتور ها به فروش می رسد و هیچکدام از این پنل ها از سوی سازمان مخابرات اداره نخواهند شد.

 

پنل پیامکی مخابرات چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از نیاز های اولیه یک کسب و کار را می توان تبلیغات آن دانست. در واقع بدون انجام تبلیغات گسترده هیچ کسب و کاری شکوفا نخواهد شد. امروزه استفاده از روش های تبلیغات پیامکی، از راحت ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات می باشد که برای این امر باید یک پنل پیامکی مخابراتی را خریداری نمود. این پنل نرم افزاری در بستر وب می باشد که با سیستم های رایانه ای می توان به آن اتصال پیدا کرد و با در دست داشتن بانک جامعی از شماره های اپراتور های همراه اول، ایرانسل و … پیامک های تبلیغاتی را به صورت گسترده و انبوه، ارسال نمود.

 

ویژگی های مهم برای خرید یک پنل پیامک مخابرات

برای این که بتوانید یک پنل پیامکی مخابرات را خریداری کنید، باید برخی از ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. با اینکه بسیاری از افراد به دنبال خرید پنل های پیامکی با قیمت مناسب هستند، اما باید بدانید که این امر به عنوان یک ویژگی مهم به حساب نمی آید. بلکه یک پنل پیامکی خوب و کارآمد، باید از یک پشتیبانی فنی خوب نیز بهره مند باشد.

دارا بودن پشتیبان فنی در صورت بروز هرگونه اشکال در پنل، از مهم ترین ویژگی های یک پنل پیامکی به حساب می آید. دومین ویژگی مهم و ضروری این پنل ها، این است که بتوانند بانکی از شماره های همراه فعال و به روز را در اختیار خریداران خود قرار دهند. زیرا که ارسال پیامک به شماره های بسیار قدیمی و خاموش، هیچگونه بازدهی برای کسب و کار ها نخواهد داشت.

 

مزیت های استفاده از پنل پیامک مخابراتی

خرید پنل پیامکی مخابرات استان تهران و یا سایر استان ها مزیت های چشمگیر و منحصر به فردی دارد که نخستین مزیت آن را می توان، ارسال پیام ها به صورت انبوه و بیشمار عنوان کرد. علاوه بر این استفاده از روش پنل پیامکی، به عنوان روش انجام تبلیغات مقرون به صرفه نام برده می شود. پنل پیامکی می تواند پیامک ها را با فیلتر های مختلف ارسال کند. به طور مثال پیامک ها می توانند به صورت منطقه ای، تفکیک جنسیتی و یا به صورت گروه سنی ارسال شوند.

ارسال خبرنامه ها و همچنین گزارش نهایی توسط پنل پیامکی، از دیگر مزیت های آن به حساب خواهد آمد. بدین گونه که پنل پیامکی پس از هر بار ارسال پیام ها، گزارشی را مبنی بر اینکه چه تعداد پیام ارسال شده و چه تعداد از شماره ها، پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند، را در اختیار خریدارانش قرار می دهد.

جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با شماره های 09101972007 - 09101972008 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
مشاهده آموزش های کار کردن با پنل پیامکی سایت بانک 118 و کلیه مطالب مرتبط
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *