بانک 118
نصب چند واتساپ روی گوشی

نصب چند واتساپ روی گوشی

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

در حال حاضر استفاده از بیش از یک حساب واتساپ بر روی یک گوشی تلفن همراه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ممکن است به دلایل مختلفی از جمله جدا کردن کار و زندگی شخصی یا داشتن دسترسی به حساب های مختلف تجاری باشد. در این مقاله، ما راهنمایی هایی را برای نصب چند واتساپ روی یک گوشی تلفن همراه ارائه خواهیم داد و نحوه اجرای این عمل را توضیح خواهیم داد. اگر شما هم می خواهید بدانید چگونه می توانید چند واتساپ روی یک گوشی تلفن همراه نصب کنید، ادامه مقاله را بخوانید.

 

مروری بر نحوه ایجاد یک پشتیبانی از واتساپ

برنامه پشتیبانی از واتساپ یکی از بهترین راه‌ها برای نگهداری از تمامی اطلاعات و چت‌های واتساپ شماست. با این برنامه، شما قادر خواهید‌بود تا یک نسخه پشتیبان از واتساپ خود داشته باشید و از دست دادن اطلاعات خود جلوگیری کنید.

راه‌اندازی برنامه پشتیبانی از واتساپ

برای راه‌اندازی برنامه پشتیبانی از واتساپ، ابتدا باید از فروشگاه اپلیکیشن‌ها یا گوگل پلی، برنامه مورد نظر را دانلود و نصب کنید. سپس در برنامه، روی گزینه «پشتیبانی از واتساپ» کلیک کرده و دستورالعمل‌های مربوطه را دنبال کنید تا برنامه راه‌اندازی شود.

ایجاد حساب کاربری در برنامه پشتیبانی از واتساپ

پس از راه‌اندازی برنامه، شما باید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. برای این کار، اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کرده و یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب خود تعیین کنید. سپس برنامه آماده استفاده خواهد‌بود و شما می‌توانید از تمامی امکانات پشتیبانی از واتساپ بهره مند شوید.

 

نصب واتساپ دوم با استفاده از برنامه پشتیبانی

برای نصب و استفاده از واتساپ دوم روی یک گوشی، ابتدا نیاز است که یک برنامه پشتیبانی از واتساپ مخصوص را دانلود و نصب کنید.

دانلود و نصب برنامه پشتیبانی از واتساپ مخصوص

ابتدا به فروشگاه برنامه‌های موبایل گوگل پلی یا اپ استور رفته و برنامه پشتیبانی از واتساپ مخصوص را دانلود و نصب کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید حساب دوم واتساپ خود را ایجاد کرده و مدیریت کنید.

اتصال به حساب کاربری دوم واتساپ

پس از نصب برنامه پشتیبانی، با استفاده از شماره تلفن دوم خود، به حساب کاربری دوم واتساپ خود وارد شوید. سپس می‌توانید از این حساب برای ارسال و دریافت پیام‌ها و ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کنید.

حالا شما می‌توانید به راحتی از دو حساب واتساپ بر روی یک گوشی همراه خود استفاده کنید و از این امکان برای جدا کردن پیام‌ها و اطلاعات شخصی خود استفاده نمایید.

 

استفاده از واتساپ‌های متعدد

برای استفاده از دو حساب واتساپ روی یک گوشی، ابتدا باید یک برنامه مدیریت‌کننده حساب‌ها را نصب کنید. یکی از برنامه‌های معتبر برای این کار Parallel Space است. پس از نصب برنامه، به راحتی می‌توانید دو نسخه از واتساپ را روی گوشی خود اجرا کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

تنظیمات و استفاده از دو حساب واتساپ

برای تنظیم و استفاده از دو حساب واتساپ، ابتدا باید اپلیکیشن مدیریت‌کننده حساب‌ها را باز کنید و واتساپ را به آن اضافه کنید. سپس وارد تنظیمات واتساپ شوید و گزینه «حساب» را انتخاب کنید. در این قسمت، گزینه «افزودن حساب» را انتخاب کرده و شماره تلفن و اطلاعات مربوط به حساب دومتان را وارد کنید.

مدیریت پیام‌ها و اطلاع‌رسانی در واتساپ‌های متعدد

با داشتن دو حساب واتساپ، می‌توانید به راحتی پیام‌های خود را مدیریت کرده و از اطلاع‌رسانی در واتساپ‌های متعدد بهره مند شوید. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید پیام‌ها و اطلاعیه‌های مختلف را به دو حساب مجزا ارسال کرده و به راحتی اطلاعات خود را مدیریت کنید.

 

نتیجه گیری

با استفاده از برنامه پشتیبانی از واتساپ، می‌توانید اطلاعات و چت‌های واتساپ خود را به راحتی نگهداری کنید. همچنین، با نصب و استفاده از واتساپ دوم، می‌توانید از دو حساب واتساپ بر روی یک گوشی استفاده کنید و از این امکان برای جدا کردن پیام‌ها و اطلاعات شخصی خود استفاده نمایید. با نصب یک برنامه مدیریت‌کننده حساب‌ها و اضافه کردن واتساپ به آن، می‌توانید به راحتی و با تنظیمات مورد نیاز از دو حساب واتساپ بر روی یک گوشی استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید به راحتی از واتساپ‌های متعدد بر روی یک گوشی استفاده کرده و از این امکانات بهره‌مند شوید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 02128422832
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *