بانک 118
دریافت تیک آبی اینستاگرام

دریافت تیک آبی اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

 برای برندها و رسانه های اجتماعی در اینستاگرام، تیک آبی اینستاگرام بهترین نوع اعتبارسنجی است. وجود تیک آبی نه تنها اعتبار شما را تأیید می کند، بلکه با اطمینان از اینکه صفحه شما تنها نمایانگر برندتان است، کنترل بیشتری بر حضور آنلاین خود به شما می دهد.

در حال حاضر، دریافت تیک آبی اینستاگرام آسان نیست، و این چیزی نیست که همه قادر به انجام آن باشند. اما اگر می‌خواهید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید این مقاله شما را راهنمایی می‌کند که چگونه با موفقیت تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی اینستاگرام نشان دهنده این است که این پلتفرم شما را به عنوان یک شخصیت معروف، برند و یا یک فرد دارای صلاحیت جهانی تأیید کرده است. بنابراین، اگر با اکانتی در اینستاگرام برخورد کردید که دارای تیک آبی در بیو خود است، به این معنی است که به حساب رسمی آن برند یا شخصیت نگاه می ‌کنید، نه حساب جعلی، غیر رسمی یا فن پیج.

نشان‌های تأیید اینستاگرام به برندها و سازندگان کمک می‌کند تا برجسته شوند، معتبر به نظر برسند و از جعل هویت جلوگیری کنند. در عین حال، آنها به کاربران اینستاگرام کمک می کنند تا هنگام جستجوی برند یا شخصیت مورد علاقه خود، پروفایل مناسب را پیدا کنند. با این حال، برای واجد شرایط بودن برای دریافت تیک آبی اینستاگرام باید معیارهای خاصی را رعایت کنید.

 

شرایط تیک آبی اینستاگرام چیست؟

هر کسی می‌تواند در اینستاگرام برای دریافت تیک آبی اینستاگرام درخواست دهد اما قوانین دریافت تیک آبی اینستاگرام مختلف است و برای دریافت آن باید معیارهای خاصی را رعایت کنید. اگرچه در حال حاضر روند دقیقی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد این پلتفرم روش هایی را ارائه می‌کند تا به شما در یافتن واجد شرایط بودن کمک کند.

ابتدا، مطمئن شوید که دستورالعمل ‌های اینستاگرام و شرایط استفاده را رعایت می‌کنید. به غیر از آن، حساب شما نیز باید دارای شرایط زیر باشد:

معتبر: حساب شما باید کاملا معتبر باشد و متعلق به یک شخص، برند و یا یک نهاد کاملا واقعی باشد.

عمومی: برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اکانت شما حتما باید عمومی باشد اینستاگرام اکانت های خصوصی را واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نمی داند.

کامل: پروفایل شما حتما باید دارای تصویر، توضیحات، نام معتبر و پلتفرم فعال باشد.

منحصر به فرد: برای دریافت تیک آبی اینستاگرام حساب شما باید تنها حسابی باشد که خود یا تجارت‌تان را  نشان دهد. اینستاگرام داشتن اکانت های مختلف را برای برای یک شخص یا کسب و کار تایید نمی کند. همچنین، فقط افراد یا شرکت ها واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند.

قابل توجه: حساب شما باید نمایانگر یک شخص یا کسب و کار شناخته شده عمومی باشد که به شدت جستجو شده و در چندین منبع خبری معتبر نشان داده شده است. منابع رسانه ای پولی یا حمایت شده به حساب نمی آیند.

به خاطر داشته باشید که تعداد دقیق فالوور هایی که باید برای دریافت نشان تأیید واجد شرایط باشید وجود ندارد. چه بیش از هزار فالوور داشته باشید و چه کمتر از آن فالوور داشته باشید، همچنان می توانید در صورت داشتن معیارهای ذکر شده در بالا درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام دهید.

همچنین، دقت کنید که حتی اگر صفحه فیسبوکی که به حساب اینستاگرام شما پیوند داده شده است قبلا تأیید شده باشد، همچنان باید برای دریافت تیک آبی اینستاگرام درخواست دهید.

 

مزایای تایید شدن اینستاگرام چیست؟

در حال حاضر فواید تیک آبی اینستاگرام بسیار زیاد است. در حال حاضر تعداد بسیار کمی از اکانت های موجود در اینستاگرام دارای تیک آبی اینستاگرام می باشند. از این رو داشتن یک اکانت تایید شده در اینستاگرام اعتبار برند ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

برخی از اینستاگرامرها ممکن است هنگام ورود به یک صفحه به آن اعتماد نداشته باشند. اما اگر تیک آبی اینستاگرام را در کنار نام آن حساب ببینند، احتمالاً به حساب اعتماد خواهند کرد. تیک آبی اینستاگرام می تواند تعداد فالوور های شما را به مرابت افزایش دهد. همچنین اعتقاد بر این است که الگوریتم‌های اینستاگرام از محتوای حساب‌‌های تأیید شده حمایت می‌کند و در نتیجه در هر پست مشارکت بالاتری دارد.

علاوه بر این تیک آبی اینستاگرام می تواند فرصت های زیادی را برای شرکت تجارت الکترونیک شما به ارمغان بیاورد. حتی اگر یک اینفلوئنسر یا شریک بالقوه قبلاً نام تجاری شما را نشنیده باشد، بررسی نشان می دهد که شرکت شما یک رهبر اصلی در صنعت است. این می تواند علاقه به ارتباط یا همکاری با تجارت شما را برانگیزد.

مزیت دیگر این است که حساب‌های تایید شده دسترسی اولیه به ویژگی‌ های اینستاگرام را دریافت می‌ کنند. همین امر می تواند به کسب درآمد از حساب ‌ها کمک بسیار زیادی کند. به عنوان مثال، ویژگی Swipe-up در استوری های اینستاگرام. یک برند برای دسترسی به ابزار Swipe-up حداقل به 10 هزار کاربر نیاز دارد. در صورتی که حساب های تایید شده برای استفاده از این قابلیت نیازی به داشتن این مقدار فالوور نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *