بانک 118
تبلیغات ارزان در اینستاگرام

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

از آنجایی که تعرفه تبلیغات در شبکه مجازی اینستاگرام روندی صعودی دارد، کسب و کار های نوظهور در این پلتفرم به دنبال راهی برای انجام تبلیغات ارزان در اینستاگرام هستند. اما برای تحقق این امر لازم است تا ترفند های مخصوصی را به کار بگیرید و پیج های مخصوصی را برای انجام تبلیغات انتخاب کنید.

 

روش های مختلف انجام تبلیغات در اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام امروزه بستری را برای مخاطبینش فراهم کرده تا بتوانند از طریق انجام تبلیغات گسترده در آن، کسب و کار و یا خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند. یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب شده امروزه تبلیغات اینستاگرام را به عنوان روشی نوین و پربازده برای کسب و کار های تازه کار در نظر بگیرند، این است که انجام تبلیغات در این پلتفرم هیچ گونه محدودیت مکانی ندارد. تبلیغات در این شبکه مجازی اصولا از دو روش انجام می گیرد که نخستین روش آن تبلیغات با شیوه به اشتراک گذاری پست ها می باشد.

روش دوم، تبلیغاتی هستند که در بستر استوری های اینستاگرامی صورت می گیرند. لازم به ذکر است که به دلیل پر بازده بودن تبلیغات از طریق شیوه های مختلف در این شبکه مجازی، تعرفه های تبلیغات نیز روز به روز افزایش پیدا می کنند و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها به دنبال تبلیغات ارزان در اینستاگرام هستند.

جهت مشاهده تعرفه ها روی خدمات اینستاگرام  کلیک کنید

 

تبلیغات ارزان در اینستاگرام با استفاده از ترفند تبادل

یکی از رایج ترین روش هایی که می توانید برای انجام تبلیغات ارزان در اینستاگرام از آن استفاده کنید، این است که محتوا و بنر های تبلیغاتی خود را برای پیج هایی با تعداد فالوور کم، اما واقعی، بفرستید. در این روش به طور همزمان هنگامی که محتوای تبلیغاتی شما در پیج شخص دیگری استوری یا پست می شود، شما نیز بنر تبلیغاتی او را در پیج شخصی خود استوری کنید و یا آن را به صورت پست موقت به اشتراک بگذارید.

در این روش که به آن روش تبادل می گویند، هیچکدام از صاحبین پیج ها برای انجام تبلیغات هزینه ای را پرداخت نمی کنند و به جای پرداخت هزینه، شخص مقابل و کسب و کار او را به مخاطبینش معرفی خواهد کرد. روش تبادل یکی از بهترین روش های تبلیغ ارزان در اینستاگرام برای پیج های تازه کار در اینستاگرام می باشد.

 

انجام تبلیغات ارزان در اینستاگرام از طریق استوری ساعتی

از آنجایی که تبلیغات اینستاگرام به یکی از روش های درآمد زایی تبدیل شده است و بلاگر ها و اینفلوئنسر ها در این زمینه فعالیت بسزایی دارند، تعرفه های بالایی را نیز برای انجام تبلیغات خود در نظر گرفته اند. اما یکی از ترفند هایی که می توان تبلیغات ارزان در اینستاگرام را از طریق پیچ بلاگر ها و اینفلوئنسر های فعال در این زمینه به سرانجام رساند، این است که تبلیغات خود را برای یک مدت زمان محدود به آنها بسپارید.

به طور مثال از بلاگر ها بخواهید که بنر تبلیغاتی شما را تنها به مدت ۳ الی ۴ ساعت در استوری خود قرار دهند و یا هنگامی که بازدید استوری ها به تعداد خاصی رسید، بنر تبلیغاتی شما را حذف نمایند. این امر در هزینه تبلیغات صرفه جویی خواهد کرد و در عین حال بازده بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

تبلیغات ارزان در اینستاگرام از طریق پیج های عمومی

امروزه بسیاری از کسب و کار ها برای معرفی خود به مخاطبان، پیج اینفلوئنسر ها و بلاگر های اینستاگرامی را برای به اشتراک گذاری محتوای تبلیغاتی در نظر می گیرند. اما باید توجه داشته باشید که هزینه دریافتی اینفلوئنسر های مارکتینگ بسیار بالا می باشد. از این جهت یکی دیگر از روش هایی که به عنوان ترفند تبلیغات ارزان در اینستاگرام شناخته می شود، این است که بنر تبلیغاتی خود را به پیج های عمومی واگذار کنید. این پیج ها نیز در اینستاگرام مخاطبان مخصوصی دارند و می توانند بازده بالایی را به ارمغان  آورند. علاوه بر این، هزینه تبلیغات پیج های عمومی و یا پیج هایی با محتوای طنز بسیار کمتر از هزینه تبلیغات بلاگر ها می باشد

 

تعرفه تبلیغات ارزان در اینستا

به دلیل اینکه بازار کسب و کار های آنلاین در بستر اینستاگرام روز به روز افزایش پیدا می کند، مسلماً تعرفه تبلیغات اینستاگرام نیز توسط اینفلوئنسر مارکتینگ ها بیشتر خواهد شد. به طور کلی هزینه تبلیغات در این شبکه مجازی توسط عواملی نظیر تعداد فالوور ها، تعداد لایک ها و بازدید استوری ها، میزان تاثیر گذاری اینفلوئنسر ها بر روی افراد و … تعیین خواهد شد. از این جهت با توجه به عدم ثبات هزینه تبلیغات در اینستاگرام، باید برای اطلاع از تعرفه های تبلیغاتی، به پیج اینفلوئنسر مارکتینگ مورد نظر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *