بانک 118
ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
لیست قیمت ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام
  • کلیه ارسال ها بر اساس پیج های انتخابی و هدف شما می باشد
  • منظور از ارسال دایرکت به دایرکت ارسال به چت شخصی افراد و منظور ارسال دایرکت گروهی ، ارسال به لیست چت شما می باشد
  • در روش ارسال دایرکت گروهی امکان مشاهده گزارش می باشد
  • زمان ارسال هر 1000 دایرکت 1 روز کاری می باشد

دایرکت انبوه چیست؟

دایرکت در اینستاگرام جزء یکی از قابلیت هایی میباشد که به شما امکان می دهد تا پیام خصوصی تان را به صورت مستقیم به کاربر دیگری ارسال کنید و به بیانی ساده ارسال پیام از یک کاربر به کاربری دیگر به صورت مستقیم و خصوصی را دایرکت میگویند.

وقتی از دایرکت انبوه در اینستاگرام صحبت می شود منظور ارسال پیام به تعداد زیاد در بازه زمانی کوتاه است که به واسطه ربات انجام می گردد و به عنوان ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام شناخته می شود.

انتخاب مخاطب: شما میتوانید پیج هدفی را انتخاب کنید که فالوور های آن علاقه‌ای به موضوع فعالیت شما دارند مثلاً نیاز به فالوور های خانم دارید. از بهترین ویژگی های ارسال دایرکت در اینستاگرام ارسال فیلم و عکس و متن می باشد و حتی می توانید از ایموجی های مختلف هم استفاده کنید و در این باره محدودیتی ندارید.

گزارش گیری: شما می توانید یک گزارش گیری در اختیار داشته باشید و به صورت کامل از زمان ارسال و فالوور هایی که پیامتان را برای آنها ارسال نموده اید در قالب یک گزارش در پروفایل خود مشاهده کنید. مطمئن باشید که این گزارش گیری مزیت های ویژه ای برای شما خواهد داشت.

 

دایرکت انبوه اینستاگرام

اینستاگرام جزء یکی از بهترین اپلیکیشن های محسوب می شود که شما می توانید به منظور تبلیغ کسب و کار خود از آن استفاده کنید؛ در این پلتفرم امکان درج تصویر، فیلم و متن برای تبلیغ وجود دارد و قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند بهتر و دقیق تر کسب و کارشان را معرفی کنند. ارسال پیام در دایرکت به این منظور انجام میشود که شما با صاحبان کسب و کار در ارتباط باشید و البته این قابلیت بی نظیر به شما امکان می دهد تا بتوانید از طریق فیلم و عکس با کاربران هدفتان در ارتباط باشید. اگر شما حرفه ای باشید می توانید از کاربردهای بالقوه اینستاگرام استفاده کنید و به رشد کسب و کارتان بپردازید. یکی از ساده ترین مزیت های دایرکت اینستاگرام ایجاد تعامل با مشتریان است پس شما با ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام توانایی برقراری ارتباط مستقیم با کاربران را خواهید داشت.

یکی از سوالات متعددی که برای کاربران در خصوص اینستاگرام به وجود می آید امکان ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام است؟ آنها می خواهند بدانند می توانند در زمان کوتاه پیام های زیادی را به صورت خصوصی در دایرکت برای مخاطبان خود ارسال کنند یا خیر؟

همانطور که اشاره کرده ایم شما در دایرکت اینستاگرام یک پیام شخصی را برای کاربری ارسال میکنید که میتواند شامل متن، عکس یا حتی ویدئو باشد؛ با این تفاسیر می‌توان به اهمیت ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام پی برد.

 

کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

در صورتی که شما بتوانید ارسال دایرکت انبوه اینستا را انجام بدهید قطعاً کاربردهای فراوانی برای کسب و کار خودتان به وجود آورده اید؛ از این طریق می توانید صفحه اینستاگرام خودتان را معرفی کنید و فرصتی برای فروش بیشتر کالا و ارائه خدمات تان به دست بیاورید و در نهایت میزان فالوور اینستاگرام خود را افزایش بدهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

  • از اصلی ترین کاربرد های ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام جذب فالوور است؛ اگر صفحه اینستاگرامی دارید که پست های زیادی در آن منتشر کرده باشید اما نتوانید فالوور جذب کنید تقریباً در پروسه تبلیغ خود ناموفق بوده اید؛ شما می‌توانید به واسطه دایرکت اینستاگرام به کاربران بسیار زیادی دسترسی داشته باشید و نیازی نیست حتما این کاربران جزء فالوورهای صفحه اینستاگرامی شما باشند بلکه این امکان به شما داده می‌شود تا در هر شرایط از دایرکت استفاده کنید و با افرادی که جز فالوورهای تان نیستند نیز ارتباط برقرار نمایید و اگر بتوانید به صورت موثر و پر محتوا کسب و کارتان را معرفی کنید می توانید آنها را به عنوان مشتری جذب کنید و در نهایت افزایش فالوور صفحه اینستاگرامی تان را به همراه داشته باشید.
  • از دیگر کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام اطلاع رسانی می باشد؛ به بیانی ساده شما به واسطه این روش می توانید بدون هیچ گونه مشکل یا نیاز به تخصص اطلاع رسانی را برای یک موضوع خاص به مخاطبان خود انجام بدهید. مثلاً اگر میخواهید جشن افتتاحیه برای فروشگاه پوشاک خود داشته باشید در دایرکت به صورت شخصی از مخاطبان خود دعوت کنید تا در روز افتتاحیه شما را همراهی کنند و اینگونه حس بهتری ایجاد می شود و آنها تمایل بیشتری برای شرکت در جشن شما خواهند داشت.
  • در خصوص ارسال دایرکت انبوه اینستا نباید معرفی کالا و خدمات را فراموش نکنید. اگر شما محصولاتی را می فروشید یا خدماتی را ارائه می دهید میتوانید به افراد بیشتری آنها را معرفی کنید و جزء بهترین راهکار ها محسوب می‌شود که در زمان کوتاهی معرفی را برای شما انجام می دهد؛ در واقع به صورت کم هزینه و جذاب می باشد و از طرفی دیگر بسیار ساده و آسان است.

 

آیا همه افراد میتوانند از ارسال دایرکت انبوه اینستا استفاده کنند؟

ارسال دایرکت به صورت انبوه برای تمامی افرادی که صاحب پیج اینستاگرامی هستند امکان‌پذیر بوده اما برخی از افراد به دلایل مختلفی یا عدم آگاهی از این روش برای معرفی محصولات و خدمات خود آن را به کار نمی گیرند.  اگر به صورت صحیح از نحوه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید و از مزیت ها و کاربردهای آن مطلع بوده اید قطعاً استفاده از دایرکت انبوه اینستاگرام را نادیده نمی گیرید.

یکی دیگر از مواردی که سبب می‌شود تا افراد از ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام خودداری کنند وجود محدودیت‌های بوده که توسط اینستاگرام مطرح می شود؛ در واقع در این پلتفرم شما می‌توانید روزانه به تعداد مشخصی دایرکت ارسال کنید و اگر این میزان از حد مجاز خود افزایش داشته باشد ممکن است شما با اختلال در اکانت خود روبرو شوید. اگر میخواهید یک راه حل ایده آل و عالی را به دست بیاورید کافیست تا انتهای این پست ما را همراهی کنید.

علاوه بر آنچه که ذکر شده است افراد زیادی ترجیح میدهند از ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام استفاده نکنند چرا که از نظر آنها این روش بسیار وقت گیر است و آنها وقت و حوصله ارسال پیام به تک تک مخاطبان خود را ندارند. به هر حال این شما هستید که با استفاده و آشنایی کافی از نحوه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام از مزیت های بی نظیر آن بهره مند خواهید شد.

امروزه برخی از مراجع معتبر و شناخته شده نظیر بانک ۱۱۸ به واسطه ربات‌هایی بی‌نظیر و نرم افزارهای کاربردی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام را برای شما انجام بدهد بدون اینکه مشکلی برای اکانت کسب و کار شما و صفحه اینستاگرامی تان به وجود بیاید.

 

مزیت های ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

دایرکت انبوه اینستا مزیت های متعددی را برای شما خواهد داشت که در ادامه به صورت خلاصه به آن ها اشاره شده است:

ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف در دایرکت انبوه اینستا به عنوان یکی از بهترین مواردی است که به شما کمک می کند تا بتوانید آنها را جذب کنید و حتی به مشتریان دائم تبدیل کنید. اگر شما بتوانید کاربران را شناسایی کنید که به حوزه کاری شما مرتبط هستند و آنها را در یک لیست مشخص شده قرار بدهید و از ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام استفاده کنید حتماً تعداد زیادی از آنها را جذب می کنید البته این تبلیغات هدفمند اینستاگرام باید به صورت تخصصی انجام شود و شما به نوعی خدمات و کالاهای تان را معرفی کنید که برای آنها جذاب باشد. پس ارتباط مستقیم و بدون واسطه شما با مشتریان هدف در تبلیغات انبوه دایرکت اینستاگرام انجام می پذیرد.

در گام بعدی  نباید از تعامل با مخاطب غافل شوید و قطعاً این روش به برقراری ارتباط با کاربر و ایجاد تعامل می‌انجامد؛ چرا که استفاده از دایرکت به عنوان یک فضای خصوصی است و کاربر به راحتی می‌تواند در خصوص محصولات و خدمات شما سوالات و پیشنهادات خود را نیز ارائه بدهد و از جانب شما جواب های دقیق دریافت کند و احتمال اینکه به پاسخ مورد نظر خود برسد بسیار زیاد است. شاید جالب باشد که بدانید جذب مخاطب از طریق دایرکت و استوری نسبت به روش های دیگر زیادتر بوده است.

در این روش شما میتوانید توجه مخاطب را جلب کنید چرا که ممکن است روزانه پست های متعددی را ببیند اما قطعاً تعداد دریافت های دایرکت آنها به نسبت پست و استوری هایی که مشاهده می کند کمتر است و به نوعی شما یک پیام خصوصی برای مخاطب ارسال می کنید و آنها حتی بر حسب کنجکاوی تمایل به خواندن پیام شما را خواهند داشت. به همین جهت گفته می شود که تاثیر دایرکت انبوه اینستا نسبت به روش های دیگر بیشتر است.

 

نحوه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

یکی از روش هایی که شما می‌توانید به واسطه آن دایرکت انبوه در اینستاگرام را انجام بدهید استفاده از ربات است. شما نمی‌توانید آیدی های بسیار زیادی را به صورت تک تک جمع آوری کنید و برای آنها در دایرکت پیام بفرستید چرا که ممکن است شما در یک بازه زمانی نیاز به ارسال پیام به سه هزار یا چهار هزار کاربر را داشته باشید. در این شرایط تقریباً ارسال پیام غیر ممکن خواهد بود و شما به ابزاری نیاز خواهید داشت تا بتواند به صورت منظم این ارسال پیام را انجام بدهند و به صورت خودکار صورت بپذیرد. البته نمی توان هر رباتی را استفاده کرد چرا که برخی از این ربات ها توسط اینستاگرام شناسایی می شوند و ممکن است شما را با محدودیت هایی روبرو کنند ولی به صورت کلی ربات ها و نرم افزار های ویژه می توانند تبلیغات انبوه دایرکت اینستاگرام را برای شما انجام بدهند.

در این شرایط کافیست که شما لیست مخاطبان تان را آماده کنید و آیدی آنها را به همراه متن پیام خصوصیت تان در اختیار ربات قرار بدهید تا به صورت خودکار ربات تمامی آیدی ها را شناسایی کند و پیام شما را در دایرکت برای آنها ارسال نماید. اگر از ربات هایی که توسط مرجع های معتبر و شناخته شده برای انجام تبلیغات انبوه دایرکت اینستاگرام استفاده شود باید نگرانی بابت مخاطبان هدف هم نداشته باشید چرا که می توانند از قسمت های مختلف آیدی افراد مرتبط را استخراج کنند و در یک فایل اکسل به شما ارائه بدهند و سپس شروع تبلیغات هدفمند خود را انجام بدهید.

 

توصیه های جدی قبل از شروع ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام

قبل از اینکه شما برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام اقدام کنید بهتر است چندین نکته را توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره شده است:

در گام اول در زمان راه اندازی صفحه اینستاگرامی خود حتما اسم و نام کاربری مناسب انتخاب کنید و پس از آن در پیج تان حداقل ۱۰ پست کاربردی و مهم منتشر کنید و سعی کنید این پست ها بگونه‌ای باشند که مخاطب را جذب نمایند.

برای پیج خود بیو مناسب انتخاب نمایید چرا که تاثیر جدی در جذب مخاطب به همراه خواهد داشت. همانطور که گفته شد در پیج خود از پست های مخاطب پسند و جذاب استفاده کنید تا آنها به محض مشاهده پستهای مورد نظر برای فالو پیج شما هم ترغیب شوند.

در اینستاگرام یکی از مهمترین مواردی که نقش بسیار موثر و تاثیرگذاری را ایفا می کند محتوا می باشد و باید به صورت منظم روزانه در پیج اینستاگرام خود پست هایی را منتشر کنید البته این کار موجب می شود تا فعالیت ربات بهتر انجام شود و همچنین جذب فالوور را به همراه دارد و در خصوص بازدهی تبلیغات در صفحه اینستاگرام شما نیز کمک فراوانی خواهد داشت؛ بهتر است که حداقل هر سه روز یک پست ارسال کنید.

قطعاً پیجی که دارای محتوا نباشد و محتوایات جذابی در آن قرار نگرفته باشد نمی تواند فالوور واقعی جذب کند.

با دقت به لیست اهداف خود توجه کنید و آنها را انتخاب کنید و سعی کنید همه هدف ها را انتخاب نمایید که با موضوع محتوای صفحه اینستاگرامی تان مرتبط هستند. برای ارسال هدفمند دایرکت پیام اینستاگرام به صورت انبوه بهتر است سه پیج هدف را انتخاب کنید. شما میتوانید پیج های را برای ارسال دایرکت انبوه اینستا انتخاب نمایید که با موضوع شما مرتبط هستند یا نزدیک می باشد.

در هر صورت بانک 118 میتواند در خصوص ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام بهترین خدمات را به شما ارائه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *