بانک 118
بانک اطلاعات هتل های تهران
قیمت محصول : 590,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

وب سایت BANK 118 کمک می‌کند که دسترسی به بانک اطلاعات هتل های تهران برای یابندگان آسان تر باشد و از طریق شماره تلفن هایی که در این بانک اطلاعاتی وجود دارند، می توان ارتباط بهتری را با هتل های تهران برقرار کرد.

بانک اطلاعات هتل های تهران

 

بانک اطلاعات هتل های تهران

پکیج های اطلاعاتی کمک می کنند که در رابطه با یک شغل به اطلاعات دقیق تر و بیشتری دسترسی پیدا کرد. افرادی که به دنبال لیست هتل های شهر تهران هستند، می‌توانند از طریق خرید بانک اطلاعات هتل های تهران به کلیه اطلاعات مورد نیاز در این زمینه دست پیدا کنند.‌ شماره تلفن ها و آدرس هتل های شهر تهران همه در این بانک اطلاعاتی وجود دارند و این اطلاعات تماس کمک می‌کند که دسترسی به هتل های تهران برای مسافران و افرادی که به دنبال این هتل ها هستند، آسان‌تر باشد. اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی از طریق روش های مختلف گردآوری شده اند که کمک می کند این اطلاعات بسیار دقیق بوده و از سرعت بالایی برخوردار باشند. روش هایی چون مراجعه به سایت ها و روزنامه ها، مجلات و غیر کمک می کند که کمترین میزان ضریب خطا در این بانک اطلاعاتی وجود داشته باشد. شماره تلفن ثابت، آدرس، نام هتل، شماره موبایل مدیران و غیره همگی در این بانک اطلاعاتی وجود دارد و کمک می کند که یافتن هتل مورد نظر از میان هتل های شهر تهران کار آسانی باشد. متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به این سایت اقدام به سفارش بانک اطلاعات هتل های شهر تهران کرده و این بانک اطلاعاتی را در قالب ایمیل، تلگرام و یا غیره دریافت کنند.

 

لیست اطلاعات هتل های تهران

اطلاعات موجود در بانک اطلاعات هتل های تهران دارای به‌روزرسانی‌های پیوسته هستند که این به روزرسانی ها کاملاً رایگان بوده و روی آنها بازنگری و اصلاحات زیادی صورت می‌گیرد که موجب شده بانک اطلاعات، لیست هتل های تهران از کمترین ضریب خطا برخوردار باشد. همچنین بر اساس اصلاح و بازنگری های صورت گرفته بر روی این اطلاعات تلاش می شود تا شماره های قدیمی از پکیج کاربران حذف شده و شماره های جدید را جایگزین آن کنند. از این رو کاربران می توانند اطلاعات دقیقی داشته باشند و این اطلاعات دقیق و به روز رسانی شده کمک می کند تا یک ارتباط سازنده میان هتل های تهران و متقاضیان و مسافران صورت گیرد.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید